מפגש נוסטלגי של חברי עמותת "בית וגן"

סיפורים נוסטלגיים | צילום דוברות העירייה

סיפורים נוסטלגיים | צילום דוברות העירייה

רבותיי ההיסטוריה חוזרת: העמדות המופגזות ממלחמת השחרור, חוף סלע אדם שהיה פתוח לרחצה לחיילים בריטיים בלבד, עונג שבת שנערך לפני 87 שנים עם המורה אונא, סיפורו של זלמן סופר בן ה-85 שהיה הלוחם הצעיר ביותר (בן 16) במלחמת השחרור, וגם מפגש היסטורי בין יאיר גולדפד בן 83 למי שהייתה מדריכת הגדנ"ע צביה זיגל בת ה-85 – זיכרונות אלה ועוד רבים אחרים הועלו במפגש נוסטלגי שערכו חברי עמותת "בית וגן", מייסדים ובני מייסדים ותיקים לסיכום שנת הפעילות תשע"ז בבית "יד לבנים" בעיר.

את הערב הובילה חנה וולפרט לבית עזיז, אשר מנחה את ערבי הנוסטלגיה למעלה מעשרים שנים. בחלק האמנותי נערכה שירה בציבור של שירי ארץ ישראל בליווי אקורדיון.

ראש העיר יוסי בכר הודה בדברי ברכתו לחברי העמותה על תרומתם הרבה לשימור ההיסטוריה ומורשת העיר במהלך השנים ובמסגרת אירועי ה-90 לעיר. עוד הוסיף בכר כי "לכבוד היה לנו להעניק לכם את אות אבירי בת ים ביום העצמאות ה-69. אנו רואים בכם שותפים של כבוד לשימור ההיסטוריה למען הדור הצעיר". עוד כיבדו את האירוע בהשתתפותם: חברת הנהלת העירייה, מחזיקת תיק החינוך אסתר פרון, וסגן ראש העיר ומחזיק תיק האזרחים הוותיקים אלי כהן.

מפגש650

חברי העמותה | צילום: יואב פלי

חברי העמותה | צילום: יואב פלי

פורסם על ידי