ערב מיוחד בבת ים: מורים על הבר

איור דוברות העירייה

איור דוברות העירייה

במסגרת אירועי יום המורה, שיחול בשבוע הבא, יזמה עיריית בת ים ערב מיוחד בו יגיעו ארבעה מורים ממוסדות החינוך בעיר לבר הגורילה בעיר, ויעבירו שלוש הרצאות טד קצרות בנושאים שונים ומגוונים (כ-12 דקות כל הרצאה). האירוע יתקיים ביום רביעי (13 בדצמבר) בשעה 20:00, בגורילה בר ברח' בן גוריון 81 (הטיילת). הכניסה חינם ברישום מראש במרכז הצעירים (03-5061838). הטבה למגיעים: שליש בירה בעשרה שקלים.

המורים-מרצים באותו ערב הם:

אורי שור ואביטל בן-דרור – מורים בבית הספר היסודי "בן גוריון". אורי הוא מחנך כיתה ואביטל היא מורה ורכזת שפה בבית הספר. המורים יספרו בהרצאתם על "פרויקט מפלצתי" אשר נועד לגרום לילדים לחלום, ליצור ולהאמין ביכולותיהם, ועל איך רעיון קטן התגלגל והפך לאירוע גדול ומקסים שיצר שיתופי פעולה בין ילדים, מורים, הורים ומאיירים.

עידו ברקאי – רכז שכבה, מורה לאזרחות והיסטוריה ומחנך כיתה בתיכון שז"ר, וכן מג"ד במילואים בגבעתי. הוא יספר בהרצאתו על צמתים של קבלת החלטות ועל הקשר בין חינוך לצבא ובין היותו מחנך למג"ד במילואים.

רינת שטרסבורג – מחנכת כיתה בתיכון שז"ר, מלווה את מועצת התלמידים, מנהלת את להקת בית הספר שהקימה, ומורה לספרות. היא תספר בהרצאתה איך היא מקדמת תהליכים חינוכיים בעזרת שילוב של כנות, אותנטיות ופתיחות עם תפיסה חינוכית המחברת את החינוך הפורמלי והבלתי פורמלי.

כל המורים המשתתפים לוקחים חלק בתכנית חותם – תכנית מנהיגות חברתית-חינוכית הפועלת לקידום שוויון הזדמנויות בחינוך ולהוביל שינוי בפריפריה החברתית והגאוגרפית בישראל. עוד יצוין כי אירוע זה הינו חלק ממיזם "ערבי הרצאות על הבר" המשותף של עיריית בת ים והמרכז לצעירים, במסגרתו מתקיימים ערבים על הבר בימי רביעי מידי כשבועיים.

פורסם על ידי