השף יוסף חנוכה מבת ים ניצח בתחרות בישול בטורקיה

צילום: שירה רז

צילום: שירה רז

בתחרות בישול בינלאומית של איגוד השפים העולמי WACS, שהתקיימה בטורקיה, הגיע למקום הראשון שף יוסף חנוכה, תושב בת ים, שייצג את רשת "נעמן".

חנוכה, בן 39, הוא השף של בית החולים "ברזילי" וכבר צבר ניסיון רב בתחרויות בישול ברחבי הגלובוס. הפעם הוא הגיש מנה מיוחדת –ולוטין של עוף ממולא בטנזיה על מצע פולנטת תירס עם ירקות ועלי מיקרו. מנה זו הסבה עונג רב לחך השופטים והביאה אותם להכתיר פה אחד את השף הישראלי כאלוף האלופים במקצה בו התמודד.

התחרות היוקרתית נוסדה כבר בשנת 1928 בצרפת והתקיימה השנה בטורקיה בהשתתפותם של  מאות שפים מכל קצוות העולם. בסיום התחרות אמר השף חנוכה: "אני מתרגש מהמעמד. הזכייה מסבה לי סיפוק רב וגאווה. זוהי זכות גדולה לקחת חלק בתחרות בישול ברמה כזאת ולבשל לצד טובי השפים מכל העולם".

דודי כהן, מנכ"ל "נעמן גרופ", בירך את הזוכה הטרי וציין: "זהו הישג מרשים של השף יוסף חנוכה ברמה האישית, וכמובן כבוד גדול לרשת נעמן אותה הוא ייצג בתחרות ולמדינת ישראל בכלל. אנו מאחלים לו המשך קריירה קולינרית מוצלחת ועוד הרבה גביעים וניצחונות".

בתמונה (מימין לשמאל): דן ציוני מנהל מכירות מוסדי, דודי כהן מנכ"ל נעמן גרופ, השף יוסף חנוכה ויאיר מורנו מנהל מכירות צרכני

פורסם על ידי