תמיכה לתושבי עוטף עזה – עסקים אליהם אפשר לפנות ולקבל תמיכה בחינם?

תמיכה לתושבי עוטף עזה – עסקים אליהם אפשר לפנות ולקבל תמיכה בחינם?

אירועי השבת השחורה, 7.10, והמלחמה שהחלה בעקבותיה, היכו את כולנו בהלם רב. מצאנו את עצמנו את בסיטואציה שלא הכרנו בעבר כמוה. בפרט תושבי עוטף עזה, שחלקם נאלצו לעזוב את ביתם למשך תקופת זמן ארוכה עד שהיישוב בו הם גרו ישתקם מההרס הנורא או עד שהשקט יחזור לאזור באופן מלא והם יוכלו לחזור אל ביתם בבטחה.

בעלי עסקים ובעלי מקצוע רבים ברחבי ישראל, התגייסו מיד לעזור לתושבי עוטף עזה, מתוך הבנה שהם יזדקקו לעזרה בהיבטים שונים, בין אם זה בהיבט הפרטי ובין אם זה בהיבט המקצועי.

אנחנו מבקשים להציג בפניכם שלושה בתי עסק אשר החליטו להתגייס אף הם ומציעים לתושבי העוטף, מוצרים ושירותים בחינם. ניתן לפנות אליהם בכל עת, דרך אתר האינטרנט שלהם.

מרשמלו

באתר של מרשמלו, תוכלו למצוא מגוון רחב של שטיחים לילדים בשלל צבעים ועיצובים. שטיחים שיכולים לכסות את הרצפה בחדר שלהם ולייצר סביבה חמה, נעימה, ואף לייצר סביבת משחקים ולמידה ייחודית.

באתר תוכלו ליהנות משטיחים מעוצבים בדגמים שונים, שיכולים להתאים לבית או לעסק שעובד עם ילדים. צוות האתר ישמח לעזור, לייעץ, ולהציע לתושבי עוטף עזה שטיחים לילדים בחינם. כל השטיחים עשויים מחומרים איכותיים המחזיקים זמן רב, קל לנקות אותם, והם יכולים לשרת את המשתמשים בהם בצורות שונות.

פינק מדיה – סוכנות שיווק דיגיטלי

בתי עסק ובעלי מקצוע בעוטף עזה, יכולים להיעזר בשירותיהם של פינק מדיה, סוכנות שיווק דיגיטלי, בכל מה שקשור לתחום של שיווק ופרסום באינטרנט.

הצוות של פינק מדיה יודע שזו תקופה קשה מאוד לעסקים, בוודאי עבור תושבי העוטף שנדרשים להתמודד עם כל מה שעובר עליהם ועל האזור בו הם מתגוררים. לכן הוא מציע לכל מי שמעוניין וזקוק לכך, שירותי שיווק ופרסום ברשת בחינם. זה יכול לעזור להם לייצר חשיפה, שתמשוך אליה לקוחות חדשים, מה שיאפשר להם להמשיך ולפעול מבחינה עסקית.

צוות החברה ישמח לעמוד לרשות כל בעל עסק או בעל מקצוע מהעוטף, לספק מידע, כלים ושירותים רלוונטיים הקשורים לתחום.

טיפול בפרחי באך ע"י נועה הלטר

תושבי עוטף עזה המחפשים דרכים כיצד להתמודד עם לחצים, מתחים וחרדות, דברים טבעיים שלצערנו הם מנת חלקם של רבים באזור זה, יכולים להיעזר בשירותיה של נועה הלטר, מטפלת בפרחי באך.

בעזרת שימוש בתמציות טבעיות וניסיון טיפולי רב שנים, נועה עוזרת למטופלים שלה להרגיש הרבה יותר משוחררים, הרבה יותר פתוחים, פחות לחוצים ומתוחים. הטיפול מביא עמו שינוי תודעתי חיובי.

תושבי עוטף עזה יכולים ליהנות אצל נועה בטיפולים חינמיים. כל מה שעליהם לעשות זה ליצור קשר עמה ולקבוע מועד לטיפול. באתר שלה תוכלו לקבל את כל המידע אודות הטיפול וכמובן אודות נועה עצמה.

פורסם על ידי