תלמידי בת ים חוגגים את ט"ו בשבט

תלמידי "בן גוריון" נוטעים

תלמידי "בן גוריון" נוטעים

מאות תושבים השתתפו באירועי נטיעות עירוניים ופעילויות מגוונות לכל המשפחה שהתקיימו ברחבי העיר, במסגרתם ניטעו עשרות אלפי צמחים, עצים ופרחי העונה. את האירועים העירוניים עיריית בתם ים מסכמת בהפנינג ט"ו בשבט שיתקיים מחר יום חמישי (1 בפברואר) בגינת שרת המחודשת עם שלל פעילויות מהנות.

שתילות של העירייה בשיתוף בתי הספר היסודיים – מחלקת גנים ונוף בשיתוף היחידה לקיימות ואיכות הסביבה של העירייה יחד עם מספר מוסדות חינוך ברחבי העיר יצאו לציון ט"ו בשבט למבצעי שתילות באזורים שונים. בין בתי הספר שהשתתפו במיזם: יד מרדכי, אורות התורה ועוד. תלמידי בתי הספר, הוריהם והצוותים החינוכיים יצאו לנטעו את שתילי צמחים, פרחים ועצים אשר סופקו על ידי העירייה. 

בבית ספר הנשיא ציינו את ט"ו בשבט בלמידה שהיא חוויה. התלמידים של בית הספר לקראת ט"ו בשבט חקרו על העצים שבבית הספר ובשכונה. בשיעור אמנות הכינו התלמידים שלטים עם שמות העצים, ובשיעור מחשבים אספו מידע על העצים באינטרנט. ועתה לקראת ט"ו בשבט, כאשר מסתובבים התושבים ברחובות השכונה, הם יכולים להכיר את שמות העצים שמסביבם, ומי שירצה לדעת יותר יסרוק את הברקוד שהתלמידים הכינו ותלו על העץ וכך יוכלו להרחיב את ידיעתם אודות העץ.

בבית הספר בן גוריון הקימו חדר בריחה מיוחד לט"ו בשבט, כדרך להכיר ולזהות את הצמחים השונים. לאחר שכל התלמידים יהיו בחצר הבריחה וילמדו על הצומח, יקיימו בבית הספר זו השנה השנייה את "יום האילן" – חידון היכרות עם הצומח.

בבית הספר מלטון ערכו סדר ט"ו בשבט כהלכתו משותף של ילדי כיתת האולפן יחד עם ניצולי שואה ממרכז פרלשטיין, שבית הספר מאמץ ועורך פעילויות לאורך כל השנה. טרם התכנסות לשולחן החג, יצאו התלמידים יחד עם חברי מרכז פרלשטיין לשתילות. השתילים שאותם נטעו נתרמו מהחווה החקלאית שבעיר ובסיוע אגף החינוך של העירייה.

פורסם על ידי