קטרין בת ה-16 קיבלה תעודת הוקרה על סיוע בהצלת חיים

קטרין ודריה עם ראש העיר | צילום: חמוטל כהן

קטרין ודריה עם ראש העיר | צילום: חמוטל כהן

קטרין קולפקוב, נערה בת 16 מבת ים, קיבלה היום (רביעי, 22 בנובמבר) תעודת הוקרה מראש עיריית בת ים יוסי בכר על גילוי אזרחות למופת בכך שסייעה להציל את חייה של צעירה שנפגעה בתאונת דרכים.

לפני כחודש, ב-3 באוקטובר, נפגעה דריה דרידיקי, צעירה בת 24 תושבת אוקראינה, שביקרה את דודתה המתגוררת בבת ים, על ידי רכב חולף בבת ים. "בשעה 13:30 הלכתי ברחוב ואז פגע בי רכב, אבל את כל התאונה ומה שקרה אחריה אני לא זוכרת", מספרת דריה ברוסית מהולה באנגלית, שכן אינה יודעת עברית.

שמעון ועקנין, עובד בחברה לתרבות פנאי וספורט, חלף במקום בעת התאונה. הוא ניגש אל דריה שהייתה בהכרה מעורפלת והזעיק את כוחות ההצלה. "ראיתי שהיא לא מבינה עברית", אומר ועקנין, "וקראתי לנערה שעברה ברחוב. היא הגיעה ועזרה לכוחות ההצלה להציל את דריה".

באנר-לכתבה-סוסייטי

הנערה היא קטרין, שבמקרה חלפה במקום בעת האירוע. בזכות הרוסית שבפיה היא תרגמה לדריה הפצועה את הנחיות הפרמדיקים ואף דובבה לבקשתם את דריה. למרות גילה הצעיר, גילתה קטרין תושייה רבה, ליוותה את דריה לבית החולים, ישבה איתה שם עד שעות הערב המאוחרות והמשיכה להיות איתה בקשר גם במהלך החלמתה.

היום הגיעו השתיים יחד עם שמעון ועקנין וצוות מחלקת צעירים שמלווה את דריה בהחלמתה ללשכתו של בכר, שם העניק ראש העיר לקטרין תעודת הוקרה על גילוי אזרחות מופת וכן איחל החלמה מהירה לדריה המתאוששת מפציעתה.

פורסם על ידי