קבוצת ברייקדאנס מבת ים ניצחה באליפות ישראל

רקדני הקבוצה והגביע | צילומים: לידור מרגי

רקדני הקבוצה והגביע | צילומים: לידור מרגי

עושים לנו כבוד: קבוצת "אלפאנקס" הבת ימית זכתה בתחרות הארצית לקבוצות ברייקדאנס ובקרוב תטוס לייצג אותנו באליפות העולם בגרמניה. אם הם נראים לכם מוכרים, זה בגלל שלאחרונה הם כיכבו על מסכנו בתכנית "רק רוצים לרקוד". הקבוצה עברה את האודישן הגורלי כשהמנטורית עדן שבתאי לקחה אותם תחת חסותה, אך במחנה האימונים הקבוצה סיימה את דרכה.

"אנחנו קודם כל רוקדים להנאתנו, זה הדבר הראשון, אבל גם משתתפים בתחרויות בתחום", אמר אשד אברהם (24), מייסד ורקדן בלהקה. לפני שבוע השתתפה הלהקה, המונה עשרה רקדנים, באליפות הארץ בברייקדאנס בה כאמור היא ניצחה.

"15 קבוצות השתתפו בתחרות", סיפר אברהם, "כאשר כל אחת מהן הופיעה עם ריקוד על הבמה. שש הקבוצות הכי טובות הגיעו לשלב הקרבות, שזה אומר קבוצה מול קבוצה על הבמה, כשקבוצה מגיבה לקבוצה. בסופו של דבר, זכינו במקום הראשון".

לאחר זכייתם באליפות הארץ, תצא הקבוצה לגרמניה בחודש אוקטובר שם תשתתף באליפות העולם בברייקדאנס, תחרות המכונה "BATTLE OF THE YEAR". אברהם: "בתחרות ישתתפו קבוצות מכל העולם, ואנחנו מקווים לייצג את ישראל על הצד הטוב ביותר. לאליפות ישראל התאמנו ארבעה פעמים בשבוע כשכל אימון אורך כ-4-5 שעות, שגרת אימונים בה נתמיד עד לתחרות הגדולה בגרמניה. קרענו את עצמנו וכמובן נמשיך ככה, יש לנו הופעה חדשה לחלוטין להציג בגרמניה וצריך להתאמן".

מאיפה המימון?

"זה לא פשוט כי אין לנו ספונסרים, כולנו כמובן עובדים וצריך לממן מקום מסודר להתאמן בו, בגדים, נעליים ואקססוריז להופעות. אני מקווה שזה ישתנה בקרוב".

הקבוצה650

פורסם על ידי