צעירים התנדבו לנקות את ביתה של חולת ריאות בבת ים

צילומים: בת חן בקירלי

צילומים: בת חן בקירלי

לקראת יום המעשים הטובים: חמישה צעירים בשנת שירות סידרו וניקו את ביתה של תושבת העיר הסובלת ממחלת ריאות. "אל הסיפור נחשפנו דרך הפייסבוק", מספרת בת חן בקירלי, בת 19, המקיימת שנת שירות בסניף הנוער הלאומי, מסייעת לתלמידים בבי"ס יצחק שדה ולתלמידי חט"ב חשמונאים.

"חברת קומונה שלנו ראתה פוסט של חיילת ממג"ב על אישה עם מחלת ריאות שצריכה עזרה כי הבית שלה במצב לא טוב, מאוד מבולגן והיא צריכה עזרה", מספרת בת חן, "יצרנו קשר עם החיילת ששוחחה עם האישה והיא הסכימה שנגיע לסדר את הביתה. בשבוע שעבר הגענו חמישה חברי קומונה והתחלנו להשתלט על הסלון. למיין בגדים, לנקות את הבית, זרקנו דברים בהסכמתה, קיפלנו בגדים, עברנו לחדר השינה, ניקינו חלונות, שירותים, מקלחת, את הקירות, הכל כולל הכל".

מה היה מצב הבית?

"הבית היה במצב לא טוב, המון חפצים, בגדים, רהיטים ומזוודות בכל מקום, גם מאוד מאובק. זה דבר שבטח מפריע לה מאוד כי היא סובלת ממחלת נשימה ונעזרת בבלון חמצן. היינו שם כשבע שעות והיא לא ידעה איך להודות לנו. היא נזקקה מאוד לעזרה הזאת".

איך זה גרם לכם להרגיש?

"עשה לנו מאוד טוב לתת לה לחוש בית חדש ולעזור לאדם שקצת יותר קשה לו, שלא תמיד יכול לעשות הכל כעצמו. כשיצאנו משם הבנו שזה היה שווה כל דקה. הלוואי ועוד אנשים יעזרו לה. כרגע אין לה ספות או שולחן סלון, שידת טלוויזיה. למצוא רהיטים זה לא בעיה, יש הרבה שרוצים לתרום, אבל ישנה בעיה של הובלה. אם יש מישהו שיוכל לעזור לה נשמח שיצור עמנו קשר".

מעוניינים לסייע ברהיטים או הובלה? צרו קשר עם שי בטלפון: 050-2595103.

הבלגן שלפני (משמאל), הסדר שאחרי

פורסם על ידי