צעירה מעוררת השראה: צ'לסי שרון קיגלמן מבת ים

צ'לסי שרון קיגלמן

צ'לסי שרון קיגלמן

כשנשאלו פעילי סניף בת ים של "כנפיים של קרמבו" מי היא הדמות הנשית מעוררת ההשראה עבורם, לקראת יום האישה הבינלאומי, כולם בחרו בצ'לסי שרון קיגלמן, בת 18, מרכזת הסניף.

למרות גילה הצעיר, צ'לסי עשתה ועושה כל כך הרבה בחייה. היא פעילה בכנפיים של קרמבו זו כבר השנה הרביעית, וזו שנתה השנייה כמרכזת סניף. מדובר בתפקיד ניהולי עם המון אחריות, יכולת הובלה והעצמה. צ'לסי אחראית על כל הצוות המוביל – בני נוער בתפקיד רכזי התחומים: מפעלים, חונכים, הדרכת חניכים, חו"מ (הקשר עם החניכים והמשפחות), ח"צ (חונכים צעירים) ותקשורת. ביחד איתם, היא מובילה את כל הילדים ובני הנוער הפעילים בסניף בת ים.

בנוסף, צ'לסי פעילה גם במסגרת מש"צים (מדריכי של"ח צעירים) שם היא מעבירה פעילויות לגמלאים, ועד לא מזמן ריכזה את "פרויקט מחוברים" – פרויקט לימודי מחשב לניצולי שואה, בבית ספרה אורט רמת יוסף.

בשבוע האחרון קיבלה צ'לסי את אות "הפעיל המצטיין" על שם אלעד ריבן ממנהל חברה ונוער של מחוז מרכז, ובשנה שעברה זכתה בפרס הצטיינות של רשת אורט.

על תפקידה כמרכזת הסניף בכנפיים של קרמבו היא מספרת: "בהתחלה באופן טבעי חששתי קצת מגודל האחריות והזמן שאצטרך להשקיע, אבל אז פשוט חשבתי על כל מה שלמדתי מהחניכים בסניף, שאף פעם לא מוותרים לעצמם ופורצים גבולות בכל יום מחדש. לכן החלטתי שגם אני אמשיך לפרוץ את הגבולות של עצמי ולקבל את ניהול הסניף. מאז אני יכולה לומר שהתפקיד והמפגש הקבוע עם החברים שלי עם ובלי צרכים מיוחדים העצים אותי מאוד. אני מאוד מאושרת מהתפקיד ונהנית ממנו מאוד".

צ'לסי מוסיפה שמקור הכוח שלה מגיע מהפעילים בכנפיים של קרמבו. לראות שהחניכים מחייכים ונהנים בפעולות, מבחינתה, זה מה שנותן לה כוחות להמשיך לעשות את מה שהיא עושה.

"היא רק בת 18 אבל עושה כל כך הרבה", נמסר מתנועת כנפיים של קרמבו, "נערה למופת וחברה מדהימה. בשבילנו צ'לסי היא מודל לחיקוי. מישהי ללמוד ממנה על חברות, נתינה, העצמה, לקיחת אחריות והובלה".

פורסם על ידי