ערב חוויות המסע לפולין של תיכון רמות

ערב חוויות המסע לפולין של תיכון רמות

ערב בנושא חוויות המסע לפולין של תלמידי כיתות י"ב מתיכון "רמות" התקיים בשבוע שעבר בהשתתפות הורים, תלמידים ומורים.

את פני המוזמנים קידמה תערוכת תצלומים מהמסע אשר נשזרו על גדר תיל מלופפת שושנים. לצד הגדר הועמדו שתי קוליסות עליהן הוצבו תמונות שהשתתפו בתחרות. ההורים הוזמנו לבחור את התמונה שהכי נגעה ללבם.

את הערב פתחה מנהלת מקיף רמות, ד"ר סמדר כהן: "תלמידיי היקרים, עת הסתיים המסע ממנו שבתם אנשים אחרים, חשוב כי מעבר לציווי של 'לזכור ולא לשכוח', אל תעמדו מן הצד. שאלו את עצמכם, מה אנחנו צריכים לעשות כדי שאירועים כאלה לא יישנו? דעו לכבד את הזר, האחר והשונה, הוקיעו גילויי גזענות וקדמו אקטיביזם".

התמונה שהכי ריגשה את ההורים | צילום: יפית קורולפ

בהמשך הטקס ביצעו התלמידים קטעי קריאה, שרו וניגנו, ואף הוצג סרטון המסכם את תולדות המסע. אחד משיאי הערב היה ההכרזה על הצילום הזוכה – תמונתה של יפית קורולפ מכיתה י"ב6. בשיקולי הבחירה כתב אחד השופטים: "אין ספק שלכל אחת מהתמונות כאן הייחודיות וההבעה משלה. התמונות נוגעות אחת-אחת. לעניות דעתי, מצאתי שתמונה זו היא בולטת בהקשר תחרות התמונות. התמונה מצטיינת בשיממון שבה. הבחירה להציג את התמונה בשחור לבן בהחלט מבליטה את הדרמה. גדר התיל 'מככבת' בהרבה תמונות מסוג זה, וכאן היא נותנת דגש לא רק להפרדה אלא גם לכאב".

מנהלת השכבה, אביבה רוזנברג, דיברה על מטרות המסע לפולין, על החיבור של הנוער למדינה ועל החשיבות בלהיות אנשים טובים יותר: "אנחנו מקווים שבעקבות החוויות במסע יוכלו התלמידים להפוך לאנשים טובים אף יותר, מוסריים וערכיים, ויביאו לידי ביטוי בעשייה את הערכים שהפנימו ביחס מקבל לאחר, עזרה לזולת ואהבת האדם והארץ. הייתי גאה להיות חלק מצוות איכותי ומסור ולנהל מסע עם תלמידים נפלאים שהפכו אותו למשמעותי".

צילומים: ורד בן ארצי, שבולת דרורי, אביבה רוזנברג, עפרה שרן

פורסם על ידי