משלוח מנות בהפתעה מראש העיר

ראש העיר ושכנים טובים | צילום: דוברות העירייה

ראש העיר ושכנים טובים | צילום: דוברות העירייה

נוהל שכן: 30 תושבים קיבלו משלוח מנות בהפתעה מעיריית בת-ים לאחר ששכניהם המליצו עליהם.

לכבוד חג פורים קיימה עיריית בת-ים לראשונה פרויקט משלוח מנות לשכנים הטובים. במהלך התקופה האחרונה המליצו תושבים על שכניהם, בזכות טוב לבם וגילויי שכנות טובה – והשכנים הנבחרים קיבלו לבתיהם משלוח מנות מהעירייה. בשבוע האחרון דפקו נציגי עיריית בת-ים, בהם גם ראש העיר יוסי בכר, על דלתותיהם של השכנים הטובים שלא ידעו על "זכייתם", וקיבלו בהפתעה את המשלוח שכלל כוס מעוטרת של עיריית בת-ים עם חטיפים וממתקים וכן מכתב אישי עם הקדשה מאלו שהמליצו עליהם.

במסגרת המבצע 30 תושבים ותושבות קיבלו משלוח מנות בהפתעה, דבר שגרם להתרגשות רבה. כך לדוגמה, התושבת דורית כתבה על שכנתה גולי: "יש לי שכנה מדהימה בבניין ממול, שתמיד עוזרת בכל דבר ובכל שעה. נותנת את כל כולה". התושבת דינה כתבה על שכנתה הדסה: "חג פורים שמח לשכנה הכי טובה שלי, תודה על כל השנים של חברות ושכנות". לינוי המליצה על שכנתה לילי וכתבה עליה "השכנה מספר 1. אין אחד שלא מכיר אותה, תמיד נעימה ועוזרת למי שצריך, תמיד כשרוצים אוכל חם אפשר לדפוק בדלת ותוך רגע השולחן נפתח! הכנסת אורחים אמיתית כמו של פעם". התושבת גלית המליצה על לילך השכנה מהבניין בו היא מתגוררת, ואמרה עליה: "השכנה שתמיד עוזרת בכל צרה. כשאימי ז"ל נפטרה לפני חצי שנה, היא עזרה לי עם הבנות שלי ותמכה בי. אין על השכנה הזאת".

ראש העיר יוסי בכר סיכם: "בת-ים התברכה בתושבים מדהימים, אנשים שתמיד יפתחו את הדלת לשכניהם ויסייעו להם מכל הלב. הפרויקט הזה נועד להוקיר את האנשים הטובים שיש בעיר, ויש רבים כאלו, ולהמשיך לעודד את השכנות הטובה".

 

צילומים: דוברות

פורסם על ידי