מסיבת בת מצווה מרגשת ל-12 נערות בספריית "אביטל"

הספרייה שהפכה לאולם אירועים

הספרייה שהפכה לאולם אירועים

ספריית "אביטל" הוותיקה ברחוב בן ציון ישראל משמשת דרך קבע לשאילת ספרים, הכנת שיעורי בית ופעילויות שונות לילדי השכונה. לערב אחד בשבוע שעבר שינתה הספרייה את פניה והפכה למיני אולם אירועים, כשאירחה מסיבת בת מצווה מרגשת ל-12 נערות שהגיעו למצוות ולחלקן לא הזדמן להן עד כה לערוך אירוע.

את האירוע המיוחד יזמה והובילה מנהלת הספרייה כמי למפל-הללי, שרתמה אליה את בנות השירות הלאומי נועם ואורלי הפועלות בספרייה, וגופים רבים נוספים שמיהרו לסייע בידה: עמיתיה מאגף התרבות בעירייה, התרבוטק, תושבים, בעלי עסקים מהעיר ומחוצה לה, מכרים וקרובי משפחה. כל הגורמים פתחו את לבם בנדיבות ובאהבה גדולה.

המסיבה נערכה באולם מקושט בפרחים ובבלונים, עם כיבוד עשיר שכלל עוגות, מאפים, בר מתוקים, עוגת בת מצווה מפוארת והופעה בהתנדבות של הזמרת לימור פרי. כן ניתנו מתנות אישיות לכל כלת בת מצווה. במרכז הטקס הועלתה מצגת על עוצמתן של 12 נשים מנהיגות חכמות ואמיצות לאורך ההיסטוריה היהודית והישראלית, שנגעו בתהילה וניפצו את תקרת הזכוכית. 12 הנערות עם זרים לראשיהן, פסעו בשביל מעוצב ומעוטר בפרחים, פתחו כדורים זהובים והקריאו כל אחת בתורה ציטטות ואמרות של  12 הנשים המנהיגות. בהמשך  הדליקה כל אחת מהן נר בטקס הדלקת נרות מסורתי.

הזמרת לימור פרי

הזמרת לימור פרי

שולחן650

צילומים: ספריית "אביטל"

פורסם על ידי