מועצת הנשים מסיימת שנת פעילות

צילומים באדיבות מועצת הנשים

צילומים באדיבות מועצת הנשים

מועצת הנשים בבת ים מציינת בימים אלה את סוף שנת הפעילות שלה, ואת חגיגת הסיום בחרה לציין בפעילות גיבוש בעמותת "גל שלי" בחוף ריביירה בעיר, אליה הצטרפה מחזיקת תיק החינוך בעיר אסתר פרון. מועצת הנשים, אשר כל הפועלות בה עושות את עבודתן בהתנדבות, נוהגת לסיים את שנת הפעילות שלה בסוף חודש יוני כשבחודשי הקיץ יולי-אוגוסט מכינות נשות המועצה תכניות עבודה לשנה החדשה.

"זו הייתה שנה מלאה בפעילות ברוכה", אמרה יו"ר מועצת הנשים ענת לבנת, "עשינו הרבה דברים משמעותיים כמו טיול לירושלים עם נשים דתיות שלווה בשיח בלתי אמצעי נהדר, הקדשנו את השנה לחינוך מודע מוגדר בבתי ספר וערכנו בנושא מפגש עירוני בספריה. בנוסף, הקמנו סוכת נשים בה אירחנו את נשות ירכא בחג הסוכות עמן שיתפנו פעולה לאורך השנה ויצרנו שותפות ושיח. השתתפנו בפורום מנהיגות, בשמחת תורה קיימנו הקפות שוויוניות, ערכנו פעילות למען החיילים ביום המעשים הטובים כשחילקנו להם כריכים, ועוד הרבה דברים טובים".

מה הפעילות שהייתה היקרה ביותר ללבך?

"כל הנושא של חינוך נערות ובנות. חשוב לי לקדם אותן. למשל בעזרת פרויקט אתנה, השנה הגדלנו את מספר הספורטאיות בעיר, יש יותר מ-500 בנות שעוסקות בספורט לעומת השנה שעברה. הפרויקט מתנהל בבת ים מזה שלוש שנים ומניב פירות".

יש לך אג'נדה לשנה הבאה?

"אני רוצה לעבות את הפעילות עם עוד נשים מהעיר במגוון גילאים, מה שנקרא לשלוח זרועות. השנה הבאה תהיה שנה של קידום נשים למוקדי קבלת החלטות בעיר לקראת בחירות 2018".

מועצת-נשים-חוף650מועצת-נשים-קבוצתית650

פורסם על ידי