לראשונה בבת ים: קייטנת אקים גם לילדים ונוער סיעודיים

שלי, בתה של אילנה | צילום אלבום משפחתי

שלי, בתה של אילנה | צילום אלבום משפחתי

עמותת אקים סניף בת ים בשיתוף אקים חולון תקיים השנה לראשונה קייטנה גם לילדים ובני נוער סיעודיים בני 7-21. הקייטנה תפעל במשך שבועיים בחודש אוגוסט ובה ישתתפו גם בוגרי אקים, מגיל 21 ומעלה. המשתתפים בקייטנה צפויים ליהנות מפעילויות בנושא אמנות, חיות, אתגרים, ריקוד ושירה ואף יפקדו את הבריכה שלוש פעמים בשבוע.

"הקייטנה שלנו נולדה מתוך הצורך שהילדים, הנערים והבוגרים הללו אמורים לשבת בבית כמעט שלושה שבועות, וזה בלתי אפשרי", אומרת מנהלת סניף אקים בת ים, אילנה נג'ר. "חלקם נמצאים בהוסטלים, חלקם בדירות וחלק בבית, חלקם עובדים ויש חופש בו אין להם מה לעשות. משפחות פנו אלינו אמרו שקשה להם להחזיק את בני המשפחה שלהם בבית. חלקם לא ילדים וגם לא ממש מבוגרים. חשוב לנו להודות לחברה לתרבות וספורט שנותנת לנו ברוב טובה את המקום. הקייטנה תיערך במרכז השיקומי רב נכויות בבת ים, שישנה את פניו לקראת הקייטנה".

זה מאתגר לקיים קייטנה לסיעודיים?

"מספיק לעלות חיוך על שפתם ומספיק שיש טיפול בחיות וקצת מגע, וזה טוב להם. את יודעת מה? מספיק שלקחת אותם מההורים והם מתפנים לענייניהם לכמה שעות כדי שיוכלו לעבוד. אלו חיים לא פשוטים שאנשים לא מכירים. לרוב לא משאירים ילדים כאלו עם דודה או סבתא, לכן קיום הקייטנה הוא דבר מבורך. כאמא לבת סיעודית בת 30 אני מבינה את הקושי כמו שאחרים לא מבינים אותו. זה לא פשוט ולכן זקוקים למסגרת כזאת".

אילנה, הבת שלי והנכדים

אילנה, הבת שלי והנכדים

פורסם על ידי