יצחק דריקס יחלק 600 תיקים למשפחות מעוטות יכולת

דריקס והתיקים

דריקס והתיקים

מתחילים את השנה ברגל ימין: סגן ראש העיר ומחזיק תיק הרווחה, יצחק דריקס, מחלק בימים אלה 600 תיקי בית ספר וציוד בסיסי לתלמידי כיתות א'-ב' למשפחות מעוטות יכולות בבת ים. הפרויקט, שעלותו עשרות אלפי שקלים, הסתייע בעזרתם של "אנשים טובים שדואגים לילדי העיר", כך דריקס.

"זוהי השנה תשיעית בה אני מבצע חלוקת תיקי בית ספר", סיפר הבוקר דריקס, "בעיני, כמחזיק תיק הרווחה, זה לחלוטין חלק מהתפקיד. אני מחלק תיקים שבתוכם ישנו ציוד כמו קלמר, טושים, מחברות, עפרונות – כל הציוד הראשוני הנדרש ואף חולצה לבנה חלקה שעליה אפשר להדפיס את סמל בית הספר. חשוב לי לציין שהציוד כולו חדש ואינו יד שנייה".

באנר-אמצע-כתבה-2-קוביות

לדברי דריקס, כשמלאי התיקים שבידו יסתיים, הוא יפעל לקבלת מלאי נוסף. "המבצע נולד לאחר שזיהיתי צורך כזה במשפחות מעוטות יכולות בעיר", הוא מספר עוד, "בעיקר בקרב ילדי כיתות א'-ב', כשהילדים רק מתחילים את בית הספר. כשם שאני מחלק מזון בחגים כמו ראש השנה, פסח ושבועות למשפחות מעוטות יכולת, לא נשכח אותם כמובן בתחילת שנה. זה חלק מהתפקיד וחלק מהחיים. אני חושב שצריך לתת הזדמנות לכל ילד וילדה להתחיל את בית הספר ברגל ימין. לא הייתי רוצה לראות ילדים שמתחילים ללא תיק או ציוד הכרחי. צריך להתחיל את השנה על הצד הטוב ביותר".

משפחות שזקוקות לתרומה יכולות לפנות לטלפון 053-7347941 (שחר).

פורסם על ידי