טורניר הקט-רגל המסורתי לזכר שמואל חלפון ז"ל נערך היום

שמואל חלפון ז"ל

שמואל חלפון ז"ל

לא להאמין שחלפו כבר 11 שנים. היום נערך בבית הספר "חשמונאים" בבת ים זו השנה ה-11 טורניר הקט-רגל המסורתי לזכרו של העיר ובוגר בית הספר שמואל חלפון ז"ל. בין הנוכחים נצפו כדורגלן העבר אבי נמני וכן ראש העיר יוסי בכר, מחזיק תיק הספורט ויקטור טל וסגנית מנהלת אגף הספורט בעירייה ענת לבנת.

חלפון ז"ל, בן 42 במותו, נפל באוגוסט 2006 במלחמת לבנון השנייה. על ארגון הטורניר לזכרו ניצחו ביד רמה שי ברדה, מורה לחינוך גופני ב"חשמונאים", ואיריס חלפון, אלמנתו של שמואל. בטורניר השתתפו ארבע קבוצות: הקבוצה ששמואל אהד מכבי יפו, קבוצת מורים ותלמידים של החטיבה והתיכון, קבוצת החברים מהגדוד וקבוצת בניו וחבריהם.

ברדה מספר כי הטורניר השנה היווה סוג של סגירת מעגל משפחתית. "בנו הקטן ליעד היה בשנה הראשונה של הטורניר בן 11 חודשים, והיום הוא נכנס ללמוד בחטיבה שלנו", הוא מציין. התכנית האמנותית של האירוע כללה קליפ מרגש לזכרו של שמואל, שלא הותיר עין יבשה בקהל. בנוסף, כמיטב המסורת הנוכחים כיבדו את זכרו בדקת דומייה בליווי מחיאות כפיים והפרחת בלונים.

בגמר התמודדו מורי ותלמידי חשמונאים מול בניו וחבריו של שמואל ז"ל, והמשחק נחתם בתוצאה 3-4 לטובת הבנים והחברים משער ניצחון שהובקע בדקה האחרונה ממש. "זו השנה הראשונה שהחטיבה והתיכון איבדו את הגביע לטובת החברים של הבנים", מגלה ברדה, "היה טורניר יפה ומרגש שמכבד את זכרו של שמוליק".

איריס חלפון בטקס הזיכרון | צילום ענת לבנת

איריס חלפון בטקס הזיכרון | צילום ענת לבנת

פורסם על ידי