חיילים בודדים המתגוררים בבת ים זקוקים לתרומות

יוסף אפשטיין | צילום אלבום פרטי

יוסף אפשטיין | צילום אלבום פרטי

שלושה חיילים בודדים, המתגוררים יחד החל משבוע זה בדירת מגורים ברח' הגדוד העברי בבת ים, זקוקים באופן דחוף לתרומות של ציוד וריהוט כיוון שהדירה אינה מאובזרת כנדרש ויש בה רק מיטה אחת. המדובר בחיילים אשר עלו בחודשים האחרונים לישראל מרוסיה, קזחסטן וארה"ב כדי לשרת בצה"ל. בקרוב צפוי להצטרף אליהם חייל רביעי.

"כרגע אני ישן על המיטה. חייל אחד נשאר בבסיס והשלישי בבית החייל", סיפר היום יוסף אפשטיין (22), שעלה בקיץ מקליפורניה והתגייס לצה"ל לפני כשלושה חודשים. "סיימתי קורס בעברית ואני מחכה לשיבוץ. זה יהיה בקרבי, כנראה במג"ב. עליתי לארץ במטרה להתגייס לצה"ל, אני מאוד ציוני. לא רציתי לוותר על השירות הצבאי. אני מתחיל להתרגל לישראל, היא מאוד שונה מארה"ב. אני מאוד אוהב את ישראל, את הנופים ואת האנשים החמים, רק שהיא מאוד יקרה. אבל חוץ מזה המקום מקסים. את בת ים עוד לא ממש הכרתי, רק השבוע עברתי לכאן, אבל החוף מדהים ויש לי הרבה חברים בסביבה".

איזה ציוד אתם צריכים?

"אנחנו צריכים מיטות, ספה, שולחן, מקרר, מכונת כביסה, כריות, טלוויזיה, מוצרים למטבח, כיסאות, אין לנו שום דבר. אנשים כבר הציעו לנו ספה, אבל אין לנו איך לשנע אותה לדירה כך שאנחנו צריכים עזרה גם בהובלה. נשמח לכל עזרה".

רוצים לעזור להם? צרו קשר עם יוסף: 058-7649418

הדירה הריקה של החיילים

הדירה הריקה של החיילים

פורסם על ידי