חדש: מועדון נוער ע"ש התורמת האמריקאית ג'ין וייצמן

ג'ין וייצמן בטקס | צילום: דוברות העירייה

ג'ין וייצמן בטקס | צילום: דוברות העירייה

מועדון "ג'ין וייצמן" נחנך במרכז הנוער "החממה" על שמה של התורמת האמריקאית שכבר עשור תורמת למערכת החינוך בבת-ים

 התורמת היהודייה-אמריקאית ג'ין וייצמן כבר הפכה להיות אורחת קבועה בעיר ולראשונה נקרא גם מועדון בעיר על שמה. בימים אלה נחנך במרכז הנוער "החממה" מועדון "ג'ין וייצמן", שרוהט בתרומתה של התורמת האמריקאית. טקס חנוכת המועדון נערך בהשתתפותם של 200 תלמידים והוריהם המשתתפים ב"יוזמת וייצמן" וכלל גם את הופעתם של צמד הראפרים "קפה שחור חזק". בטקס נכחה גם וייצמן, שהגיעה במיוחד מניו יורק, וכן נכחו ראש העיר יוסי בכר ומחזיקת תיק החינוך אסתר פירון.

מועדון ג'ין וייצמן ישמש פעמיים בשבוע את תלמידי "יוזמת וייצמן", וביתר ימות השבוע יעמוד לשימושם של בני ובנות הנוער הפוקדים את מרכז הנוער "החממה". המועדון מציע שלל פעילויות כגון סיוע בהכנת שיעורי הבית, חוגי העשרה, הכנה למחנה קיץ שבו התלמידים ייסעו להונגריה במהלך חופשת הקיץ ועוד.

מעיריית בת-ים נמסר כי מזה עשור שפועלת בבת ים "יוזמת וייצמן" לקידומם של כ-200 תלמידים ומשפחותיהם. בבסיסי התכנית – סיוע חברתי וחינוכי לקידום והעצמת תלמידים ומשפחות עולים, בדגש על יוצאי הקהילה האתיופית. התכנית מעניקה בין היתר תגבור משמעותי בתחומי למידה והעשרה חוגית ותרבותית, לימודי טניס, מוזיקה, תכניות קהילתיות ואירועי בר ובת מצווה. התכנית שמה דגש על צרכיהם של כל ילד וילדה ומלווה אותם החל מכיתה א' ועד ללימודיהם האקדמיים.

בשנים האחרונות נחנכו בתרומתה האדיבה של וייצמן המרכז האקדמי ללימוד אנגלית בבית הספר "בית וגן" וכן מרכז מצוינות בבי"ס "המר-דרכא".

מועדון ג'ין וייצמן | צילום: דוברות העירייה

מועדון ג'ין וייצמן | צילום: דוברות העירייה

פורסם על ידי