השגרירים הצעירים מבית הספר "יד מרדכי"

צילומים באדיבות "יד מרדכי"

צילומים באדיבות "יד מרדכי"

כחלק מלימודי היזמות סביב נושא 70 שנה למדינה, יצאו השבוע תלמידי בית הספר "יד מרדכי" בבת ים למסע הסברה ברחבי העיר בקרב תיירים. כצעד ראשון בתהליך, בהובלתה של המורה קרן צדוק, בחנו וחקרו התלמידים את הישגיה חסרי התקדים של מדינת ישראל מיום הקמתה ועד היום בתחומים השונים, כדוגמת: טכנולוגיה – המצאת הדיסק און-קיי; חקלאות – המצאת הטפטפות; חקר החלל וכו'

לאחר עבודת המחקר והלמידה בכיתות, החליטו התלמידים להפיץ הלאה את העובדות מעוררות הגאווה אשר למדו עליהן וזאת בדרך לא שגרתית ויוצאת דופן. התלמידים כתבו את העובדות שאספו בשפה האנגלית על מפיצי ריח, במטרה שאותן עובדות יהיו תלויות כל הזמן מול עיני האנשים שלהם הם יחלקו אותם. מפיצי הריח שבחרו לחלק היו בצבעי דגל וסמל המדינה – כחול ולבן.

בנוסף, הטביעו התלמידים על מפיצי הריח קוד ברקוד שניתן לסרוק וישמש לקבלת מידע נוסף לכל המעוניין. עם התוצר הסופי יצאו תלמידי בית ספר למקומות בעיר אשר יש בהם ריכוזי תיירים. התלמידים פגשו תיירים ממדינות שונות: רוסיה, צרפת, בולגריה ארה"ב ועוד. התיירים התרגשו מהמפגש עם התלמידים והתלהבו מאוד מהרעיון, והבטיחו להמשיך ולהפיץ את העובדות גם שיחזרו לארצם. התלמידים עתידים להמשיך בהפצת הריחנים גם בקרב תלמידי בית הספר בהמשך.

פורסם על ידי