הסבא והסבתא למתנדב איחוד הצלה: "תודה שטיפלת בנכדתנו"

קובי עם הסבא והסבתא של המטופלת

קובי עם הסבא והסבתא של המטופלת

לפני מספר שבועות נקרא קובי אבסטודי, מתנדב איחוד הצלה בבת ים, לטפל באירוע חירום כפי שהוא עושה מידי יום בשמונה השנים האחרונות במסגרת הארגון. הפעם דובר על ילדה בת 5 שלא חשה בטוב ונזקקה לטיפול רפואי. לאחר טיפול ראשוני ובעודם ממתינים לאמבולנס שיעבירה לבית החולים, ישב קובי לצד הילדה, הרגיע והצחיק אותה ובכך שיפר את מצב רוחה.

אתמול בבוקר הופתע קובי לקבל שיחת טלפון ממספר שאינו מכיר. על הקו הייתה סבתה של הילדה. "היי קובי, לפני מספר חודשים היית אצלנו וטיפלת בנכדתי ואני רוצה להוקיר לך תודה על הטיפול המסור", היא סיפרה, "אשמח להיפגש עמך". לאחר כמחצית השעה הופיעו הסבתא והסבא של הילדה ליד מקום עבודתו של קובי בבת ים, ובידם שי קטן וברכת תודה לקובי על הטיפול המסור שהעניק לנכדתם.

קובי, שהופתע מאוד מהמחווה, מסר: "מידי יום אני מטפל בהרבה קריאות מצילות חיים, מטפל וממשיך בשגרת יומי. אף פעם אינני מצפה למחווה שכזו. אין ספק שהמחווה הזו ממלאת מצברים עבורי ונותנת לי את הכוח להמשיך ולהציל חיים בהתנדבות. אני מודה לסבתא ולילדה על הוקרת התודה המרגשת שאיננה מובנת מאליו כלל".

יהודה מזרחי, ראש סניף בת ים חולון אזור, מסר: "אשרנו שאלו הם המתנדבים שלנו. שמחתי לשמוע על המחווה ואני רוצה להוקיר תודה גדולה למשפחה".

פורסם על ידי