בן בן-ברוך: כל יום אני עובד על הדבר הגדול הבא

בן בן-ברוך | צילומים: אלבום פרטי

בן בן-ברוך | צילומים: אלבום פרטי

הסטנדאפיסט בן בן-ברוך מבת ים כבר כבש לא מעט במות. גם את הרשת הוא כבש עם מיליוני צפיות לסרטוני הפרודיה שלו על אסף גרניט, ואפילו בטלוויזיה ראיתם אותו – ב"צומת מילר", "אנחנו על המפה" ו"מלחמת המינים".

הוא בן 35, נשוי ואב לשלוש בנות. גדל ברחוב הרצל בעיר והתחנך בבית הספר היסודי "תחכמוני" ולאחר מכן בתיכון אורט רמת יוסף. השבוע הושבנו את בן, בת ימי מבטן ולידה ואיש מצחיק מאוד, לשיחה קצרה על החיים בעיר, איפה הוא נוהג לבלות ואפילו יש לנו סקופ: בקרוב נוכל ליהנות מתכנית קומית חדשה בהגשתו.

בן, האמת: כמה חומרים אתה שואב מבת ים?

"אני שואב המון חומרים מהעיר המדהימה שלנו, כי זה המקום מגורים שלי. כאן הכל קורה מבחינתי. זו יכולה להיות הגננת הבת-ימית המקסימה של הילדות שלי, שנותנת לי המון רעיונות, החברים מבית הכנסת, ובקיצור חומר לא חסר".

בטח מזהים אותך ברחובות העיר, זה נעים או שלא? 

"ודאי שמזהים, לפעמים יותר ולפעמים פחות, אבל תמיד זה חיובי, נלהב ומרגש מבחינתי. באופן לא ברור כל התגובות של אנשי העיר מדהימות!".

מה הבילוי האהוב עליך ועל משפחתך בעיר?

"אנחנו יושבים הרבה בקפה גורילה, פונדק בני או כמובן חוף הים המדהים שיש לנו".

איזה חוף אתם הכי אוהבים?

"אנחנו אוהבים את חוף הסלע, כי יש שם שובר גלים ולילדים בגילאים שלנו זה מושלם".

בנות650

מה ייחודי בעיניך לבת ימים?

"החום והחברות ארוכת השנים של מי שגדל פה ביחד מהגן ליסודי ולתיכון, אין לזה תחליף".

מה הדבר הגדול הבא שאתה הולך לעשות?

"אני כל יום עובד על הדבר הגדול הבא, אבל נכון לעכשיו אנחנו עובדים על תוכנית קומית חדשה שאני אמור להוביל עבור אחת הזכייניות הגדולות. היא אמורה לצאת לקראת תחילת 2018 ואז כולם יידעו במה מדובר. במקביל אני תמיד עובד על המופע, מחפש לחדש ולהתחדש, שיהיה מעניין לכל מי שבא לראות".

מי הקומיקאי שהכי מצחיק אותך?

"יש כמה, אבל כולם מחו”ל: ביל בר, ג’ימי קאר, נורם מקדונלד, מיץ’ הדברג, דייב שאפל, וכמובן לואיס סי קיי".

יש הופעה שהיית מעדיף לשכוח?

"כן, אבל כבר שכחתי ממנה… תמיד מעניין את כולם אם יש מצב שהופעה לא מצליחה או שסטנדאפיסט לא מצחיק או שבדיחה לא עובדת, אז אני אגיד שזה קורה, וקורה לכולם, ואין מצב להתעלות על זה. גם אדי מרפי התרסק פה ושם, זה כמו כל עבודה, לא כל יום אתה בשיא שלך. יש ימים שהיית מעדיף לשכוח, ובסטנדאפ במיוחד. מאחר שמדובר בעבודה שלא תלויה רק בך אלא בהמון גורמים חיצוניים כמו תנאים אידיאלים להופעה, סוג קהל, הזמן שהמופע קורה, כך שיש המון סיבות וסיכויים לא קטנים 'להתרסק'. החוכמה שזה יקרה כמה שפחות".

על-הבמה650

איך יש לך כוח להצחיק בימים שיש פחות מצב רוח?

"מהצורך להאכיל את המשפחה שלי, זאת עבודה לכל דבר. תאמיני לי ש-95% מהמופע לא מצחיק אותי אישית, כי אלו בדיחות שאני מספר כבר שנים כמה פעמים בשבוע, אבל אני מוצא בכל הופעה תעצומות נפש להרגיש כאילו זאת הפעם הראשונה ורק אתמול נכתבה הבדיחה ואני מדליק את עצמי ומתמלא במוטיבציה ובאנרגיה".

איך הפרסום שינה את החיים שלך?

"אני לא ממש מפורסם, אז אני עוד לא יודע לענות על זה ממש, אבל ממה שאני קצת כן עכשיו אני יכול לומר שאני לא מרשה לעצמי להסתובב בצורה מרושלת ולא הולמת ברחוב. אני לא מתכוון לזה שאני הולך לסופר עם חליפה 3 חלקים, זה יכול להיות ג’ינס וחולצה, אבל למדתי להקפיד על איך שאני נראה וכמובן איך שאני מתנהג לכל מי שמדבר איתי או רוצה להצטלם פה ושם, זה לא קורה המון… אבל זה ללא ספק נחמד ככה".

אתה מעורה בפוליטיקה של בת ים? איחוד של בת ים ותל אביב יקרה לדעתך?

"אני אכן מעורה ולא מאמין שזה יקרה. אבל אם כן, אני מאמין שיש לנו הנהגה חזקה ויציבה בעיר שלא תיפול למהלך שלא יתרום לרווחת התושבים".

לסיום, כילד איך בילית בחופש הגדול?

"דפקתי את הראש בקיר".

פורסם על ידי