בביה"ס גורדון חגגו תכנית חדשנית ללימוד השפה העברית

צילומים באדיבות ביה"ס גורדון

צילומים באדיבות ביה"ס גורדון

בית הספר "גורדון" בבת ים חגג השבוע יחד עם הורי שכבה א' את היזמה החינוכית "מתחילים באלף בשביל הלמידה". התכנית הפסיכו-פדגוגית החדשנית של כיתות א', שפותחה בבית הספר גורדון, שמה לעצמה מטרה ללמד את השפה העברית לתלמידי שכבה א' בדרך של למידה חווייתית. התלמידים לומדים במרחבי למידה שונים ומגוונים כגון: מרכז שפה, פינת חי, משחקיה ומרחבים נוספים. הפעילות מגוונת ומותאמת לצורכי התלמידים וקצב התקדמותם.

לקראת יישום התכנית, הורי שכבה א' התכנסו להרצאה של מנהל בית הספר, שלומי צן, היועצת עדי נווה ורכזת השכבה שרונה כהן במרכז השפה. ההורים נחשפו לעומק התכנית ששמה דגש על למידה בקבוצות קטנות של עד 12 תלמידים לאורך יום שלם. לאחר מכן עלו ההורים לפעילות משותפת קבוצתית של תלמידים והורים יחד עם המורות. בסוף היום הציגו התלמידים טקס קבלת שבת מרגש ועוצמתי עליו עמלו רבות.

שלומי צן, מנהל בית הספר, אמר: "אנו מאמינים כי חיבור רגשי של הילד למורה המאמנת הקבועה, לצד תחושת מסוגלות יחד עם אמונה של המורה בתלמיד בעצמו ובנקודות החוזק שלו, יביאו את הילד לידי הצלחות. שיתוף פעולה של ההורים עם צוות בית הספר ומעורבותם  תביא למיצוי התהליך".

תלמיידם650גורדון650

פורסם על ידי