6 טיפים לקריאייטיב מנצח

6 טיפים לקריאייטיב מנצח

מהו הקריאייטיב? היכולת לקחת מסר שיווקי ולבטא אותו, באופן הכי יצירתי ומקורי שאפשר גם מבחינת טקסט וגם מבחינה ויזואלית או עיצובית. בעולם בו הטכנולוגיה מתפתחת במהירות רבה לקריאייטיב ישנו תפקיד מרכזי וחשוב בהעברת מסר או רעיון שיווקי כלשהו מקורי, שיוצר בידול, ייחודיות ומשכנע את קהל היעד. קריאייטיב מעולה אמור לצאת מהקופסא על מנת ליצור בולטות, מקוריות הבנת המסר וזכירות, שכן רעיון טוב הוא רעיון שזוכרים ויש מגוון דרכים להכניס ללקוח הפוטנציאלי, מסר קליט בראש. בשביל לתפוס את תשומת ליבו של הלקוח עלינו לשים לב למספר גורמים חשובים: הצגת המוצר בדרך מקורית, יצירתית ומעניינת, טיימינג מתאים, ערך מוסף ויצירת עניין. מאמר זה יעזור לכם רבות בשיפור היכולת שלכם ליצור מסר קצר וקולע שמותאם לקהל היעד של העסק שלכם.

טיפים לקריאייטיב מוצלח

  • תקפידו לבלוט על פני המתחרים- בעידן הנוכחי בו תשומת הלב שלנו מוסתת ע״י המדיה החברתית, הטלוויזיה והסמארטפונים חשוב מאוד לדעת לבלוט ולהעביר את המסר או הרעיון בצורה יצירתית, ברורה ומקורית שתוביל את החברה או העסק שלכם לעבר ההצלחה, אמנם פעמים רבות יצירה של קריאייטיב מוצלח מצריכה השקעה של זמן וכסף, אך לאורך זמן תבחינו שהדבר אכן משתלם לחלוטין.
  • מחקר קהל יעד- הדבר הראשון שעלינו להקפיד עליו, לפני הרעיון והמסר הוא לענות על השאלה מיהו קהל היעד המדויק שלנו? מה טווח הגילאים שלו? מה הצרכים שלו? ועוד מגוון שאלות חשובות, על מנת שנוכל לספק את המסר השיווקי הקולע והמתאים ביותר. מסר טוב וקהל יעד מדויק הולכים למעשה ביחד.
  • מסר פשוט ושועט- רעיון טוב הוא כמו אהבה ממבט ראשון, שכן ישר מתאהבים במסר מתחברים ומזדהים איתו. חשוב להקפיד על רעיון קליט ופשוט עם הנעה לפעולה.
  • גמישות בהעברת המסר- ניתן להעביר את הרעיון במגוון צורות דרך צבעים, תמונות או מילים שכן מומלץ לשלב בשביל ליצור קריאייטיב מקורי ואיכותי. שילוב בין תוכן ויזואלי, סרטונים, צבעים ותמונות יעזור לכם ליצור מסר שיווקי מותאם יותר.
  • רעיון דביק- קריאייטיב טוב נכנס לראש שלנו ויכול ללוות אותנו במשך יום שלם ואפילו שבוע. כולנו מכירים את זה, שאנחנו שומעים שיר חדש והמילים נתפסות בתוך הראש וכל היום והלילה אנחנו מזמזמים את השיר, כך גם חשוב שהרעיון או המסר יהיה קליט.
  • תקפידו על רעיון מקורי- קריאטיביות זה למצוא משהו משעמם ולהפוך אותו לסופר מעניין ומקורי.

מומלץ להתייעץ עם אנשי מקצוע שיעזרו לכם למצוא את המסר הנכון, אשר מותאם למותג והעסק שלכם.

לסיכום, הקריאייטיב הוא פקטור מרכזי במיתוג העסק או החברה שלכם וקריטי לשיווק נכון ואיכותי. אל תתפשרו על מסר או רעיון מקורי. במידה ואתם מחפשים פרסומת מבריקה ואיכותית שתתאים לקהל היעד של המוצר או השירות שלכם, אנחנו פה לעזור.

פורסם על ידי