5  טיפים לכתיבת מודעה למכירת רכב מוצלחת

5  טיפים לכתיבת מודעה למכירת רכב מוצלחת

מה חשוב לציין במודעה למכירת רכב ומהן הקלישאות שעליהן אפשר לוותר? כך תגרמו למודעה שלכם לבלוט לטובה

יוני אביב, תוכן שיווקי בשיתוף Carwiz

 

בואו נדבר רגע על פרסום. עד לפני שניים או שלושה עשורים מודעות פרסומת נועדו פשוט עבור כל מי שנתקל בהן. את המפרסמים ואת המותגים לא ממש עניין האם המודעה שלהם בכלל מגיעה לעיניים רלוונטיות, וממילא לא היה להם מה לעשות עם זה. אבל האינטרנט, ובמיוחד הרשתות החברתיות, הכניסו לחיינו את האפשרות למקד את הפרסום שלנו לקהל שעבורו זה רלוונטי. כלומר, לקהל היעד האמיתי. זה אומר שבהתאם להיסטוריית החיפוש שלנו ברשת ולפי התחומי העניין שלנו ברשתות החברתיות, נקבל פרסומים שאמורים לעניין אותנו.

אבל כל זה נכון למפרסמים ולחברות עסקיות. מה קורה כשאדם הקטן, כל אחד מאיתנו, רוצה לפרסם משהו שיגיע לעיניים הנכונות? נגיד, מודעה למכירת רכב. איך אפשר לוודא שאנחנו כותבים מודעה שתגיע ללקוחות עם סבירות גבוהה יותר להשלמת עסקה, ולא נבזבז זמן ואנרגיה על שיחות טלפון או מפגשים שמראש אין להם המון סיכוי להצליח? בכתבה הבאה נספק לכם 5 טיפים לכתיבת מודעה מוצלחת למכירת רכב פרטי יד 2 . יאללה, בואו נצא לדרך.

1.    אל תחסכו בפרטים

האנשים שיקראו את המודעה שלכם לא מחפשים חומר קריאה לשעות הפנאי שלהם, כך שאין צורך להשקיע בסיפורים מוגזמים, אבל יש צורך להזכיר את כל הפרטים הרלוונטיים. אנחנו מדברים על שם הדגם המדויק כולל רמת הגימור הספציפית, על שנת המודל ואפילו על התאריך שבו הרכב עלה על הכביש, נתוני מנוע כמו נפח וכוחות סוס, סוג תיבת ההילוכים, הצבע, הקילומטראז' שהרכב כבר גמא, וכמובן מספר הידיים שכבר החליף.

חשוב להבין שהאינטרס פה הוא משותף. אתם לא רוצים להטעות קונים פוטנציאליים, בדיוק כמו שהם לא רוצים לבזבז זמן על רכישה שלא תקרה. תופתעו לגלות לכמה אנשים יש דגם אחד מאוד מאוד ספציפי שהם מחפשים, והם לא יהיו מוכנים להתפשר על אף פרמטר בקשר אליו.

ולגבי המחיר. לא משנה עד כמה אתם מתכננים להתגמש לגבי המחיר הסופי, כדאי מאוד לצרף מחיר נקוב לרכב שאתם מנסים למכור. לכל הפחות זה יחסוך מכם התעסקות עם קונים שמוכנים להוציא סכום שונה באופן דרמטי.

2.    הדגישו תכונות טובות של הרכב בהקשר שימושי

בשוק שכולל מאות דגמים של עשרות יצרניות, והמון קטגוריות רכב די ספציפיות, יש חשיבות גדולה לאופן השימוש המתוכנן ברכב. לצורך העניין, אם אתם מנסים למכור מכונית עם 7 מקומות, סביר להניח שהקונה שלכם יהיה איש משפחה עם שלושה ילדים לפחות. זה אומר שאם המכונית שלכם מצליחה לספק נסיעה נוחה למשפחה גדולה, כדאי לציין זאת.

אם המכונית שלכם הוכיחה יכולת עבירות גבוהה בתנאי שטח, כדאי לספק את המידע הזה. אם צריכת הדלק תמיד מפתיעה אתכם לטובה, אל תהססו לציין זאת. קונים רבים מחפשים את הרכב הבא שלהם לפי רשימה קצרה של התכונות שחשובות להם, וזאת יכולה להיות דרך טובה לגרום למודעה שלכם לבלוט.

3.    הימנעו מקלישאות והגזמות

מודעות למכירת רכב פרטי מיד 2 נוטות לפעמים לכלול קלישאות חבוטות, כמו גם הגזמות לא נחוצות. להכריז על מכונית בת 11 שהיא "במצב חדש", למשל, ירגיש לקוראי המודעה כמו הגזמה לא סבירה ויפחית מהאמינות שלכם. משפטים כמו "לרציניים בלבד" עלולים להביא לתוצאה הפוכה, כי העיניים של הקונים הפוטנציאלים כבר מתורגלות בדילוג על קלישאות מהסוג הזה. זכרו שבסופו של דבר אתם רוצים שהמודעה שלכם תבלוט, ואת זה לא משיגים בעזרת מילים שכבר נכתבו במיליארד מודעות קודמות.

4.    אל תסתירו את הבעיות

מעבר לעובדה שמכירת רכב משומש עם תקלות או בעיות אקוטיות היא ממש עבירה פלילית, אם תהיו שקופים לחלוטין בקשר לחסרונות או תקלות פתירות ברכב, תוכלו להרוויח נקודות על אמינות. קונים רבים יהיו מוכנים לנהל משא ומתן על רכב שהם יודעים שיצטרכו להכניס למוסך כדי לטפל בתקלות קטנות, ובלבד שהם מקבלים את התמונה המלאה, וגם משיגים הנחה כלשהי בזכות זה במעמד המכירה. אם המזגן ברכב מקולקל אבל כל מה שצריך זה מילוי גז ב-250 שקלים, עדיף פשוט להבהיר זאת מראש. אין זמן מבוזבז יותר מפגישה עם קונה פוטנציאלי שרק אז מגלה על תקלות שמבחינתו הן קו אדום. לא חבל על הזמן של שניכם?

5.    צרפו כמה שיותר תמונות

וכן, אפילו וידאו. אין טוב יותר ממראה עיניים, וככל שתצרפו תמונות של הרכב מבחוץ ומבפנים, כך תעלו את הסיכוי לפגישה עם קונים שכבר מבינים היטב מה עומד לפניהם. כך הקונים יוכלו להתרשם ממצבו האמיתי של הרכב (לפחות מבחינת נראות), ולהשתחרר מהחשש והחשדנות הטבעית שאולי יש להם לגבי דברים שהם לא רואים. אתם יודעים, דברים בסגנון של "האם הרכב מצולם רק מלפנים כי כל החלק האחורי שרוט וסדוק?". בקיצור, צלמו, צרפו וחכו לפניות.

סיכום

בשורה התחתונה, למוכרים של רכב פרטי יד 2 יש היום הרבה יותר אפשרויות מבעבר. הלוחות האינטרנטיים, והרשתות חברתיות הן פלטפורמות נוחות לפרסום, מבלי לוותר על מיקוד לקהל יעד רלוונטי, ואפילו סינון של קונים שרק יבזבזו לכם זמן ואנרגיה. אבל גם שם, חשוב לספק מודעה למכירת רכב שתהיה מפורטת, ברורה, שקופה ואינפורמטיבית. בעזרת היצמדות לחמשת הטיפים האלה, תוכלו להשיג זאת בקלות. בהצלחה!

* הכתבה כוללת תוכן שיווקי מטעם קארוויז שהינו מותג של מימון ישיר. אין בפרסום המידע משום המלצה או מתן ייעוץ, והמידע אינו מחליף היוועצות באנשי המקצוע הרלבנטיים. קבלת החלטה כלשהי על סמך האמור לעיל היא על אחריות הגולש בלבד. מספר רישיון 54414. מימון ישיר אינה אחראית לטיב או לתקינות הרכב שיירכש ע"י הלקוח.

 

 

 

 

 

 

 

פורסם על ידי