הפנים שלנו חוות שינויים רבים: מהו הטיפול הנכון?

הפנים שלנו חוות שינויים רבים: מהו הטיפול הנכון?

הפנים שלנו חוות שינויים רבים במהלך שנות החיים שלנו. והמראה שלהם נעשה יפה פחות. אם כי לא תמיד צריך להשלים עם המצב. יש טיפולים מתאימים!

תינוק בשנת החיים הראשונה שלו נהנה מעור חלק ונעים מאוד למגע, אך בשנים הבאות עתי העור לעבור שינויים משמעותיים וגם המראה משתנה כתוצאה מכך. אחד השלבים המשמעותיים בחיים שמשליכים גם על המראה של עור הפנים הוא שלב ההתבגרות. כאשר אנשים מתקרבים לגיל שישים או שבעים עור הפנים נעשה נפול, האלסטיות של העור פוחתת בצורה ניכרת וכוח המשיכה משפיע על העור והוא נעשה נפול וחסר צורה. המראה הזה בהחלט יוצר מראה זקן ומשפיע לא רק על המראה כי אם על מצב הרוח ועל ההרגשה הכללית.

מהו הטיפול הנכון?

אך יש דרך לתקן את התופעה הזו ולשנות לטובה את המראה של האדם המתבגר. וזאת באמצעות טיפול מקצועי וממוקד שנוע לפתור בדיוק את התופעה הזו. בעבר הכרנו את הטיפול הרפואי בשם ניתוח מתיחת פנים. מדובר היה על טיפול מורכב שדרש אשפוז ממושך למדי וכן הרדמה בעת ביצוע הטיפול. ניתוח מתיחת פנים אמנם הצליח להשיג הישגים ולשפר את המראה אבל הטיפול היה כרוך בהרבה כאב וסרבול. עובדה זו הביאה את המומחים בתחום לחיפוש אחר מענה טיפולי יעיל ופשוט יותר שיאפשר למטופלים לשפר את המראה שלהם ולמתוח את עור הפנים שלהם בלי להכניס את עצמם לטיפול מורכב שכרוך גם בסיכונים שונים.

ואכן מצאו את הפתרון הנכון שיוכל מצד אחד לשפר בצורה ניכרת את המראה של הפנים וזאת בלי לגרום לכאבים רבים ובלי להכניס את המטופל לתהליך רפואי שמצריך תקופת התאוששות ארוכה. הטיפול נקרא בשם מתיחת פנים. טיפול זה מתבצע במכונים לאסתטיקה רפואית על ידי מומחה בתחום, במהלך הטיפול מחדירים לעור הפנים חוטים מיוחדים אשר באמצעות כלים ייעודיים מבצעים מתיחה מתאימה שנועדה למתוח את העור על הפנים בצורה סימטרית ואחידה, כך שהפנים יקבלו מחדש מראה נאה ומתוח כמו בשנים הצעירות. החוטים גורמים גם לחידוש כללי של העור ולשינוי לטובה במראה.

עור נפול? ניתן לטפל בעניין ולשפר את המראה של הפנים בצורה משמעותית. באמצעות ניתוח או מתיחה בחוטים אפשר למתוח מחדש את העור על הפנים וכך לגרום לפנים להראות צעירות יותר ומלאות חיים. כי במקום להשלים עם המראה הזקן ניתן לבצע את הטיפול המותאם למצב ולהביא לשיפור ניכר ולמראה מחמיא.

פורסם על ידי