תרשמו תרשמו – הנה כמה אתרים שיחסכו לכם הרבה זמן

תרשמו תרשמו – הנה כמה אתרים שיחסכו לכם הרבה זמן

הזמן שלכם חשוב
בסופו של דבר, הזמן שלנו מוגבל. אחרי שסיימנו את שעות העבודה יש לנו זמן מוגבל לבלות בחברת המשפחה והאנשים הקרובים אלינו, להעביר את הזמן בנחת וכן – גם לדאוג לתשלום חשבונות ולהתנהל מול מוסדות שיכולים לא פעם להתיש אותנו. בעולם הדיגיטל של היום, האמת היא שזה קצת פחות מסובך אבל הבעיה היא שלא כולם יודעים. בשביל להקל עליכם בהתנהלות מול הגופים הגדולים והמוסדות המורכבים ריכזנו עבורכם כמה אתרים שכנראה שווה לכם להכיר.

המאמר נכתב בשיתוף עם האתר "שירות בקליק", שריכז עבורכם מבחר אדיר של פרטי קשר טלפוניים ואינטרנטיים שיקלו עליכם בהתנהלות מול מוסדות וגופים גדולים. נסו אותם בלינק הבא – https://serviced.co.il/

שירות הזמנת התורים של הדואר
בין אם אתם צריכים לאסוף חבילה מהדואר, לדאוג לתשלום אגרת רישיון או סתם להעביר משלוח גדול – כנראה שיצא לכם להבין שפשוט סתם כך להגיע לסניף הקרוב הבייתה, הוא רעיון לא טוב. אנשים רבים כיום מגיעים לדואר לבצע פעולות דומות והתוצאה היא תור ארוך ומשתרך, שירות לא יעיל ותסכול. הדואר החליטו בשנים האחרונות להשתדרג ובנו פורמט אינטרנטי להזמנת תורים אונליין. באופן כזה, תוכלו להיות בטוחים שאתם נכנסים בשעת התור שלכם ולהמשיך את היום שלכם בתוכניות רבות ומגוונות.

אתרי חברות האשראי
חברות האשראי והבנקים אוהבות להשוויץ בממשקים האינטרנטיים שבנו בשנים האחרונות ועדיין משום מה, לא מספיק אנשים מבצעים בהם שימוש. הממשקים האינטרנטים בעלי אפליקציות מקבילות לסמארטפון שיכולות לחסוך לכם המון, אבל המון זמן. החל מבחינת סטטוס העו"ש שלכם ועד להמרת מטבע חוץ ואפילו הפקדת צ'ק – כבר לא צריך להגיע לבנק!

תשלום אינטרנטי לביטוח לאומי
ביטוח לאומי הוא ללא ספק מוסד גדול שקשה להתנהל מולו, אבל בשנים האחרונות הם בהחלט מנסים להשתפר. לביטוח לאומי יש אתר עם אזור אישי (וכמובן אפליקציה מקבילה), שמאפשר לכם לבחון את מצב התשלומים, הזכויות שמגיעות לכם ועוד. כיום אנשים שלא עובדים בבית עסק שדואג עבורם להסדרת תשלום הביטוח יכולים לשלם לגמרי בעצמם דרך ממשק פשוט ונוח לשימוש באתר. באופן כזה תוכלו לוודא שאתם לא צוברים חובות וריביות ועל הדרך לחסוך המון זמן.

ועוד ועוד
האמת היא שבשנים האחרונות יותר ויותר חברות גדולות ומוסדות ממשלתיים מחליטים לקחת את הצעד הכל כך משמעותי הזה ולעבור לדיגיטל. האמת היא שזה לא באמת יותר מידי מפתיע – מדובר בדרך להקל לא רק על הלקוחות והאנשים שעובדים מולה, אלא גם על המוסד עצמו. בין אם אתם מחפשים את המוקד הטלפוני של הוט או שירות הלקוחות של ישרוטל בטלפון – תהיו בטוחים שיש דרך חכמה לעשות את זה.

 

פורסם על ידי