תקלות נפוצות במקרר LG

תקלות נפוצות במקרר LG

מקרר LG נחשב לאחד המקררים הטובים ביותר שיש כיום בשוק. מקרר זה  מבוסס על הטכנולוגיה החדשנית ביותר, מעוצב בצורה חכמה ונחשב למקרר נוח לשימוש הודות לחלל אחסון מקסימלי. למשל :

Multi Air Flow – מערכת שמזרימה אויר באופן אחיד לכל מדף במקרר באופן נפרד

Inverter Linear Compressor  – מדחס שהוא גם שקט וגם חסכוני מבחינה אנרגטית .

Bio Shield – ציפוי אנטי-בקטריאלי

עם זאת, כמו כל מקרר אחר גם מקרר LG יכול להתקלקל לפעמים. לפניכם התקלות העיקריות במקרר זה והדרכים לתקן אותן, הן באופן עצמאי והן בעזרת טכנאי מקררים מקצועי. במקרים רבים הבנת התקלה מאפשרת למנוע אותה בעתיד – מה שחוסך הרבה כסף וכאבי ראש מיותרים.

תקלה ראשונה – המקרר אינו מקרר כנדרש והמזון מפשיר

בעיה זו נחשבת לבעיה העיקרית במקררי LG מכיוון שיש לכך סיבות רבות. הסיבה לכך שמקרר lg אינו מקרר כראוי טמונה לרוב בהצטברות של קרח. הצטברות זו מונעת מהאוויר הקר להגיע לחלל המקרר ולקרר את המזון.

סיבות אפשריות נוספות לתקלה הן תקלה במערכת ההפשרה ( מה שמצריך החלפה של גוף חימום), בעיה באטימת המקרר (לרוב גומיות שחוקות או קרועות) שבגינה הקור יוצא החוצה ולא נשאר בתוך המקרר או דליפת גז.

במידה ומדובר בגומיות שנשחקו יש בכך גם בזבוז של אנרגיה מסיבה אחת – הקור של המקרר בורח החוצה. אז איך יודעים מה הסיבה?

הדרך הטובה ביותר היא לנתק את המקרר מהחשמל עד שכל הקרח נמס. במידה והתקלה חוזרת על עצמה גם כשאין קרח במקרר – הסיבה לתקלה אינה הצטברות של קרח אלא בעיה בגוף החימום, גומיות שחוקות/קרועות או דליפת גז.

זהו כבר עניין לטכנאי מקררים. רק הוא יודע לטפל בדליפת גז (למשל למלא גז), להחליף גומיות שחוקות ויחליט אם גוף החימום הוא בר-תיקון או שנדרש להחליפו.

תקלה שנייה – המקרר עובד יותר מדי טוב…

תקלה אפשרית נוספת במקרר lg הוא שהוא עובד יותר מדי טוב – מה שגורם למזון לקפוא גם כאשר לא מפעילים את אפשרות ה-Ice Plus  (אפשרות לקירור מוגבר בתא ההקפאה) ולמרות-No Frost (מנגנון שמונע קפיאה של מזון).

המשמעות היא שהתקלה אינה במקפיא אלא טמונה לרוב בתרמוסטט של המקרר, למשל שהוא מכוון על טמפרטורה נמוכה מדי או שהוא תקול.

הדרך האידיאלית לטפל בבעיה הזו היא לכוון מחדש את התרמוסטט (4 מעלות זה הטמפרטורה הרצויה) ואם זה לא עוזר – לקרוא לטכנאי מקררים שיתקן את התרמוסטט או יחליף אותו.

תקלה שלישית – המקרר נוזל

כאשר מקרר lg נוזל ומים מצטברים בתחתית שלו – הסיבה לכך לרוב היא סתימה בפיית הניקוז שלו, כלומר בצינור שמוביל למגש האידוי. אפשר לנסות לפתוח את הסתימה לבד אבל מומלץ לקרוא לטכנאי. הוא בעל הידע, הניסיון והמיומנות לעשות זאת בהצלחה.

צילום: פיקסלז  

פורסם על ידי