תמונות ומזכרות מגניבות לאירועים

תמונות ומזכרות מגניבות לאירועים

עורכים אירוע וחשוב לכם להביא לאורחים שלכם מתנה עם חותם אישי? אתם רוצים שהמתנה שתביאו תהיה גם שונה, גם מקורית, גם ייחודית וגם יוצאת דופן? יש מגוון של חברות אשר מספקות הרבה אפשרויות להענקה של מתנות לכל מיני אירועים בעלי מיתוג אישי. כמו, שקית בד שעליה יהיו רשומים השמות של חתן וכלת השמחה ביום החתונה ועוד. המתנות לאירועים יכולות להגיע במגוון צורות, בכל מיני סוגי מארזים, עם תכולה או בלי. הן באות בצורות שונות, בעיצוב שונה ומיתוג שונה. אז אילו תמונות ומזכרות מגניבות לאירועים יש שם בחוץ ואיך הם ישפרו לכם את האירוע? המשיכו לקרוא ונגלה ביחד.

איך מגנטים ישפרו את אירוע ברית המילה שאתם מארגנים?

אולי לא כולם יודעים אבל המזכרת הכי נפוצה היום באירועים היא המגנטים. אולי אתם תופתעו לשמוע אבל אנשים מאוד אוהבים לקחת איתם הביתה את המגנטים בסוף האירוע. כל אירוע, מכל סוג שהוא, במיוחד באירועי הברית, אם זה בסופו או אם כאשר האורח הולך הביתה, הוא ניגש לעמדה של מגנטים לברית ומבקש ממדפיסי המגנטים להדפיס לו עוד כמה עותקים לבני המשפחה. לא סתם אומרים שתמונה אחת שווה אלף מילים. המגנטים נותנים מזכרת מושלמת שלא תופסת מקום כלל, מן האירוע המושלם וכך האירוע שלכם משתפר פלאים בלי יותר מדי מאמץ.

איך בוחרים מתנות לאירועים?

אם נתקלתם בסוגייה איך לבחור מה לתת לאורחים כמזכרת מגניבה מהאירוע, הנה רשימה של איך בוחרים את אותם המתנות. אנחנו מאמינים שהדרך הכי פשוטה להבין איזו מזכרת תוכלו להשאיר לאורחים שלכם, זה להבין מה סוג האירוע שלכם אם הוא לא מוגדר מראש, כמו חתונה, בר/בת מצווה ועוד. להגדיר לאיזו אוכלוסיית גיל אתם רוצים להשאיר את המזכרת, אם לילדים או להורים. אפילו אם אתם מדברים על ארגון של אירועי חברה אפשר להביא מזכרות לאורחים. המזכרות הללו בדרך כלל יכללו בתוכם מוצרי פרסום של החברה עצמה עם הדפס של הלוגו שלה.

אילו עוד מזכרות מגניבות מביאים באירועים?

ואם עדיין לא מצאתם רעיון אילו מזכרות מגניבות אתם יכולים להביא לאורחים שלכם, אתם יכולים להביא להם בקבוקים עם מילוי ריח שונה מבקבוק לבקבוק כמו תות או לימון. יש אפשרות להביא להם גם שקיות בד מעוצבות עם משהו סמלי בתוכן כמו שוקולד או אפילו עוגיות מזל טוב. גם צנצנות זכוכית שיש בהן סוכריות עם הקדשה אישית מכם יכולות להיות מתנה מגניבה ומרגשת ביחד. יש כאלה שמביאים לאורחים שלהם בקבוקי שמפניה מאוד קטנים או בקבוקים של שמן זית שעליהם יש תווית עם שמות האורחים או אפילו ברכת תודה על הגעתם. אם תלכו על סגנון פחות מודרני, תוכלו להביא לאורחים שלכם מחזיקי מפתחות שיש עליהם תמונה שלהם, כמו בסגנון של מגנט רק שאת מחזיק המפתחות הם לוקחים איתם לכל מקום. זוהי מתנה פשוטה אך עם פן אישי ומרגש.

פורסם על ידי