תל אביב שלא הכרתם – לא רק לתיירים

תל אביב שלא הכרתם – לא רק לתיירים

תל אביב היא הלב הפועם של ישראל, אפשר למצוא בה מגוון רחב של אטרקציות ומקומות בילוי, מלונות, שווקים וחופים. כל אחד יכול למצוא בה את אשר ליבו חפץ – החל ממשפחות עם ילדים, זוגות רומנטיים ובני גיל הזהב, ועד לצעירים שרוצים להצטרף לסצנה הכי תוססת בארץ וליהנות משפע אפשרויות בילוי וקניות.

חופי תל אביב

אי אפשר לנפוש בתל אביב בלי לבקר באחד מחופיה הנהדרים ובטיילת שלאורכם. בצפון הטיילת נמצא את נמל תל אביב, ובו שלל אטרקציות לכל המשפחה, לרבות חנויות, מסעדות ושוק איכרים מקסים הפועל בימי שישי. חופי הים של תל אביב עמוסים בסופי שבוע, תיירים מקומיים ומחו"ל אוהבים לנפוש בחופים וליהנות מחופשת בטן גב מלהיבה ומשיזוף.

שווקים

שבעתם מהים, השמש והחול? בתל אביב יש מספר שווקים המציעים חווית קניות מלהיבה ויוצאת דופן. שוק הכרמל הוא הידוע ביותר ובו דוכני מזון, ירקות, פירות וכלי בית. שוק לוינסקי, לעומתו, מתמחה בטעמים מיוחדים עבור חובבי הבישול והפודיס. אנו נמצא בו דוכני מזון אותנטיים, תבלינים מיוחדים, פיצוחים, פירות יבשים ועוד. שוק הפשפשים, הנמצא ביפו, מציע לתייר הישראלי מגוון רחב של חנויות עתיקות ויד שנייה, בדים, בגדים, בתי קפה ומסעדות מיוחדות.

כדאי לבלות גם בשרונה מרקט, בשוק התקווה האותנטי ועוד, כדאי לדעת כי ישנם סיורים מאורגנים לשווקי האוכל השונים וכדאי להצטרף אליהם.

נווה צדק והמושבה האמריקאית גרמנית

מחפשים שכונות קסומות בתל אביב? נווה צדק, השוכנת בגבול עם יפו, היא אחת השכונות היפות בעיר. זוהי שכונה עם נופך אירופי מיוחד, בה שוכנות גלריות, בתי קפה ומסעדות. נוכל למצוא בה את מרכז סוזן דלל- מרכז המחול של אנסמבל בת שבע, קולנוע עדן, ביתו של הרב קוק ועוד. ממנה נמשיך למושבה האמריקאית – גרמנית, השוכנת בין פלורנטין ליפו, בה הבתים מייצגים סגנונות ארכיטקטוניים מגוונים.

מרכז התרבות של ישראל

לחובבי התרבות יש מגוון רחב של מוזיאונים, קטנים כגדולים. המפורסמים שבהם הם בית התפוצות, מוזיאון תל אביב לאומנות ומוזיאון יפו העתיקה. כמו כן בעיר נמצאים מוזיאונים קטנים, המפוזרים ברחבי העיר, הנותנים מרחב לאמנים מוכרים ולא מוכרים. חובבי ההצגות והמופעים ימצאו את מבוקשם בתיאטראות מפורסמים כמו הקאמרי או הבימה. אם אתם מעוניינים בתרבות שוליים בקרו בתמונע או בתיאטרון הסמטה. ולצעירים העיר מציעה שלל מועדונים וברים, ביניהם ניתן למנות את צוותא, ברבי, קאמל קומדי קלאב ועוד.

מלון בתל אביב

לאחר יום גדוש בפעילויות מגוונות בעיר שלא נחה, נרצה לחזור למלון, בו נוכל לחדש כוחות לקראת יום הטיול הבא. העיר מציעה מגוון רחב של מלונות לכל תקציב. ממלונות תרמילאים במרכז העיר, דרך מלונות למשפחות, ועד למלונות בוטיק. מלונות אלו מיועדים לזוגות רומנטיים או לאנשים, שנפשם חשקה בפינוק מיוחד, לדוגמא מלון הבוטיק אינדיגו, הממוקם במרכז העיר ממש, וניתן להגיע ממנו בקלות לאטרקציות המרכזיות בעיר. בשנים האחרונות הוקמו מלונות בוטיק חדשים ברחבי העיר, זו הזדמנות מצוינת לשלב בין חופשה מפנקת לבין בילוי בעיר הגדולה.

תמונה: אינדיגו

פורסם על ידי