תכנית מלאה ליום כיף במרכז

תכנית מלאה ליום כיף במרכז

רוצים לצאת קצת מהעיר, אבל ליהנות מבלי להרחיק יתר על המידה? בת-ים נמצאת במרחק נגיעה משלל אטרקציות, מסלולי טיולים, מתחמי תיירות וכמובן, מסעדות משובחות כך שכל שצריך זה לתכנן את יום הכיף המשפחתי שלכם ולהתגבש בהנאה תוך כדי תנועה.
אספנו עבורכם מספר רעיונות ליום כיף משפחתי באזור המרכז, במגוון סגנונות. מוזמנים להרכיב את היום המושלם מהחוויות המועדפות עליכם בהתאם להרכב המשתתפים, אופי הפעילות המבוקש, התקציב ולוח הזמנים. מה שבטוח – יהיה כיף חיים.

מפגש עם בעלי חיים

חי כיף ראשון לציון הוא לוקיישן נהדר לבריחה מהשגרה ולמפגש מסקרן ומרתק עם בעלי חיים. המקום בעל אווירה פסטורלית וניחוח כפרי ובו אפשר לראות מגוון רחב של יונקים, זוחלים ועופות, ביניהם בולטים בנוכחותם המקסימה זברות, קופים, בבונים, יעלים, ראם, שועלים, שרקנים, שפני סלע. הזוחלים נמצאים במקום ייחודי בו תוכלו לראות נחשים, טרנטולות, צבים, איגואנות ירוקות ואפילו תיקן לוחש. כמו כן, ברבורים, פלמינגו, יונת סלע ועוד. הכינו את המצלמה!

לאכול טוב במסעדה משובחת
אין ספק שיום כיף לא שלם בלי לעצור לתדלק באוכל ואם כבר מתפנקים, אז עד הסוף. מסעדת ספרה היא מסעדת שף של מטבח עילי מרתק בטעמים, מסעדה כשרה ויפה.
אם חיפשתם מסעדות בשר בראשון לציון הרחיקו מעט לעיר רחובות ותגלו שם את ספרה המציעה שלל מנות מעודנות לחובבי הבשר וגם אלטרנטיבות לצמחונים. במקום בר משקאות עשיר ואווירה יוצאת דופן להרפתקה גסטרונומית ששמח את ליבכם ותדליק את בלוטות הטעם. נבחרת פתיחים, עיקריות שוות וכמובן, קולקציית קינוחים. לא תצאו רעבים ובהחלט תרצו לחזור לכאן לסעוד שוב ושוב.

שמח בסופרלנד

אמרתם הרפתקאות, אמרתם סופר לנד. פארק השעשועים הייחודי והגדול במרכז ייקח אתכם למסע שכולו הפתעות וריגושים עם מתקני שעשועים מדהימים באווירה של שמחת חיים. כל אחד, ילד ומבוגר, ימצא כאן את הפאן שלו בין אם ברכבות הרים, גלגל ענק, מכוניות מתנגשות, הקומבה או הקונגו שנחשבים להיילייטים של האתר. לקטנים מיני לנד ואמיצים גם יש את מתקן הסקיי קוסטר, הלו הוא הבאנג'י. בנוסף, סמבה בלון וכן ספינת החלומות, קרוסלה מוזיקלית ואפילו קרוסלת צבי נינג'ה. היכונו לאקשן בלי הפסקה מהרגע שנכנסתם ועד היציאה.

חופים הם געגועים
אין כמו קיץ על החוף ובמיוחד שמזג האוויר נעים, עוברים לבגד ים וכפכפים, מהלכים על הדיונות או משתכשכים במים. גן לאומי חוף פלמחים נחשב לאחד המקומות הכי שווים ליום כיף משפחתי אביבי או קיצי במרכז הארץ. הזדמנות להתנתק מקצב החיים המסחרר ולהתמסר להנאה במקום שכולו טבע יפהפה ונוף עוצר נשימה.
רכסי כורכר, צמחים ואפילו שרידים של עיר נמל עתיקה וכמובן, מרחבים של חול נעים ורך המתמזגים עם הים התיכון. החוף פתוח ואין צורך לתאם מראש. הגיעו ותיהנו.

יום כיף מרכזי בטאץ' אומנותי

מוזיאון יעקב אגם יסנוור אתכם ביופיו ובצבעוניות של האמן שהפעילות היצירתית והארטיסטית שלו השתלבה באחד המוזיאונים המסקרנים והמרתקים בארץ.
אפשר להסתובב חופשי או בסיור מאורגן כדי לקבל הדגמות חיות על המיצגים או פשוט להוריד את האפליקציה אשר תסביר לכם על כל מוצג במוזיאון הקסום הזה שכבר ברחבה החיצונית הססגונית שלו תרצו בוודאי להצטלם, כי היא מאוד פוטוגנית, אבל חכו שתכנסו פנימה ותחוו את האמנות הייחודית והבלתי שגרתית של אחד האומנים המצליחים שפועלו הנפלא מחכה לכם ממש כאן במוזיאון יעקב אגם בעיר ראשון לציון.

סדרו לעצמכם יום כיף בלתי נשכח באזור העיר בת-ים ותחזרו הביתה עם חוויות וזיכרונות.

פורסם על ידי