תכנון ועיצוב פנים

תכנון ועיצוב פנים

באם התמזל מזלכם והגעתם לשלב תכנון ועיצוב פנים, בית המשפחה העתידי שלכם, או שאתם עומדים לשפץ סוף סוף, כמו שחלמתם את הדירה הקיימת ומתאימים אותה להרחבת המשפחה, כדאי לכם להתעניין ולדעת דבר או שניים על תכנון ועיצוב פנים, בכדי לייצר מצב אופטימאלי, בו תיקחו החלטות נבונות שיקלו עליכם, שיספקו לכם חוויה יצירתית וינעימו את זמן התכנון ועיצוב פנים הבית שלכם, כך שתזכו ליהנות משני העולמות, גם ליהנות גם בעת התהליך וגם להיות מסופקים ומרוצים מהתוצאה שתואמת את הציפיות איתן התחלתם את התהליך.

למה כדאי לשים לב בעת תכנון ועיצוב הבית ?

בעת תכנון ועיצוב המבנה, הדירה, הבית הפרטי, או כל חלל שהוא בעצם עולם ומלואו,  מומלץ וכדאי לתת את הדעת על מספר נושאים חשובים כמו לדוגמא, צריך להתאים את עיצוב הבית על כל חלליו לתנועת הדיירים העתידיים לגור בו. למשל אם מדובר בעיצוב בית משפחה, כדאי לפני תכנון ועיצוב פנים בית המשפחה , לענות על מספר שאלות כגון: באיזה מהחללים מתכנסת המשפחה על בסיס יומיומי, מהי מידת הפרטיות הנדרשת בכל חלל בעת העיצוב וגם בעתיד, לטובתם של הילדים למשל. מהם מנהגי הכניסה של הדיירים לבית ביום ובלילה, באילו חללים אתם מארחים, בשעות היום ובשעות הלילה, בחורף במצב גשום ובקיץ כשחם מאוד. מאילו כיוונים ניתן להשתמש ברוח ובשמש ואיך לחסוך אנרגיית קירור וחימום ובכך לתכנן ולעצב את הבית כך שיתאים אקלימית.

מה חשוב למעצב הבית לדעת עליכם ?

לכולנו יש מנהגי בית וכולנו מתנהגים במגוון צורות בבית, שחלקן חוזרות על עצמן. כמובן שבבואנו הביתה ובעת שהותנו בבית, אנחנו חולקים התנהגויות כאלה או אחרות עם דיירי הבית האחרים ולעתים כל בני הבית מנכסים להם התנהגות קבועה כמו: האם אוהבים לאכול מול הטלוויזיה ? איפה לשים את התיק כשנכנסים, איפה תולים המעיל ואיפה זורקים את הנעלים כשחם בקיץ ורוצים מהר ללכת יחפים. כל אלה הם אינפורמציות חשובות למעצב הבית שלכם אותם הוא ייקח בחשבון בבואו לעצב את הבית כך שיספק את פתרונות בעת תכנון ועיצוב פנים הבית באופן אישי שיתאימו לכם ביותר.

מתי אפשר להסתפק במעצב פנים בלבד ?

באם אתם עומדים בפני שינוי של מבנה קיים או שינוי ייעודו של מבנה קיים לייעוד אחר, או כל מבנה שהאדריכלות שלו קיימת ועתה מתכננים אותו מחדש, או מסבים את החלל שבו לצורך פונקציונאלי חדש, במקרה זה מספיק לגמרי להיעזר במעצב פנים ולאו דווקא באדריכל,ניתן לחפש בגוגל באינטרנט מעצב פנים, ולהקליק על המשך לאתר הבית שלו בכדי להתרשם היטב מעבודותיו לפני ההתקשרות עימו.

פורסם על ידי