תכינו את הילדים לטיול משפחות שלא דמיינתם

תכינו את הילדים לטיול משפחות שלא דמיינתם

לא פעם, יעד חדש נולד והופך במהרה ליעד אטרקטיבי. הסיבות לכך רבות ובין אלו נמצא את העייפות מיעדים אחרים, הצורך ביעד חדש ומסעיר, הבדלי מחירים, חברות תעופה חדשות ועוד. היעד החדש וזה שכנראה לא חשבתם עליו כיעד אטרקטיבי הוא לא אחר מאשר רומניה.

הצטרפו אלינו והכירו את רומניה, הארץ המדהימה, שתעניק לכם טיול משפחות לרומניה מדהים, מפתיע ואולי הטוב ביותר שאי פעם תחוו והכל במחירים של רומניה. מתחילים.

רומניה – תעודת זהות

רומניה היא רפובליקה הממוקמת בצפון מזרח של חצי האי הבלקני (מזרח אירופה). גדולות המדינה הן אוקראינה, הונגריה, מולדובה, בולגריה וסרביה. רומניה נחשבת לחלק מהאיחוד האירופאי החל משנת 2007 בה הצטרפה לאיחוד. השפה הלאומית היא רומנית והמנון המדינה הוא: התעורר, רומני!. עיר הבירה של רומניה היא בוקרשט ויש בה מעל 21 מיליון תושבים.

בין ישראל לרומניה יש יחסים דיפלומטיים עוד מיום הקמת המדינה ותתפלאו לשמוע אך רומניה הייתה המדינה הקומוניסטית היחידה שבחרת לא לנתק את היחסים בינינו לבינם בעקבות מלחמת ששת הימים. כיום, רומניה היא אחת מהידידות הקרובות ביותר של מדינתנו ובאופן קבוע תומכת במעמדה של ישראל אל מול האיחוד האירופאי. לשמחתנו אך צערנו, מכירה רומניה באחריות שלה לשואת יהודי רומניה ומנציחה את זיכרון השואה בקרב אזרחי המדינה.

רומניה – יעד תיירותי לישראלים

בשנים האחרונות הפכה רומניה להיות יעד מבוקש על ידי הישראלים וזאת תודות לכל היתרונות שרומניה טומנת בחובה. להלן היתרונות המרכזיים הם:

  • מחיר – עלויות חופשה ברומניה נחשבות לנמוכות וגם עלויות המחייה בה. כאר משפחה שלמה נוסעת לטיול מדובר בהוצאה משמעותית ולכן המחיר הנמוך מהווה יתרון מובהק.
  • מרחק – רומניה ממוקמת במזרח אירופה וזה אומר קרבה משמעותית לישראל. המרחק הקצר יחסית של רומניה הופך אותה ליעד מועדף על הישראלים ועלות הטיסה הקצרה והנמוכה רק תורמת.
  • חידוש – מרבית המשפחות הנופשות בישראל, זוכות לטיול שנתי יחיד וכמה פעמים ניתן לטוס לאותם יעדים מוכרים?.. הרצון הוא לחדש ולראות עוד מדינות ועוד ארצות. הרצון בחידוש בשילוב יתר היתרונות הופך את רומניה ליעד מנצח.
  • נופים – רומניה היא מדינה ירוקה ובה נופים מדהימים ובתולים. יופייה ונופייה הופכים את הטיול בה למרשים ולכן הופכים הם ליתרון משמעותי עבור התיירים.
  • האנשים – מכיוון שרומניה נחשבת לידידת ישראל, האנשים והאזרחים ברומניה מאוד אוהבים את היהודים והישראלים. אין ספק שטיול בארץ ידידותית הרבה יותר נעים ונחמד מאשר טיול במדינה אשר נחשבת לאנטישמית ושונאת יהודים.

לסיכום, אם טרם הגעתם לרומניה, הגיע הזמן לבקר במדינה. ארזו את המשפחה, סגרו טיסה והתכוננו לטיול חוויתי וכייפי שטרם חוויתם. אנחנו ממליצים לתכנן את הטיול מראש ולהכיר את כל האטרקציות שתרצו לבקר בהן – ואל תשכחו, תשאירו מספיק זמן לשופיניג. טיול נעים!

פורסם על ידי