תחרות גלישה בבת ים – כל גולש מקצועי התחיל מגלשן למתחילים

תחרות גלישה בבת ים – כל גולש מקצועי התחיל מגלשן למתחילים

בת ים מוכרת לכולנו כעיר עם רצועת חוף רחבה ומרהיבה ובהתאם לכך, עיר השופעת בגולשים המגיעים מבת ים עצמה, וכן מחוץ לה על מנת לקחת חלק בתרבות הגלישה הרווחת בעיר. בת ים ידועה כעיר בה צמד המילים תחרות גלישה מוכר לכל תושב בה ולא רק לאוכלוסיית הגולשים. רבים התושבים שמגיעים לעודד ולצפות במפגן המרהיב של הגולשים השוטפים את העיר בכל ימות השנה.

אם תעברו בין התושבים בעיר בת ים, תיווכחו לגלות שכמעט כל תושבי העיר ניסו את מזלם בגלישה בזמן כזה או אחר, וכי רובם עשו זאת תחילה באמצעות גלשן סופט הידוע יותר בתור גלשן למתחילים.

תרבות הגלישה בבת ים

תרבות הגלישה בבת ים היא חלק מההווי המרכזי בעיר, והשנה, לאחר עשור ללא תחרות גלישה רשמית בעיר, התקיימה תחרות נגד גולשי תל-אביב, בה גולשי בת ים נחלו הצלחה מרגשת. בת ים ידועה בחופי הגלישה המדהימים שלה ויצאו ממנה גולשים מהטובים בארץ. בעיר יש אפילו מספר חופים מיועדים לגולשים, ביניהם "חוף הגולשים" המוכר והאהוב על תושבי העיר, וכשמו כן הוא – מיועד בעיקרו לגולשים, החוף אינו מוכרז לרחצה וכולל שלל פעילויות גלישה בכל ימות השנה.

אין ספק בכך שהעיר כולה, בשיתוף פעולה נרחב עם העירייה, פועלת על-מנת לעודד את תרבות הגלישה שהופכת את העיר הזו לכל כך מיוחדת.

מגלישה חובבנית לגלישה מקצועית

תחרות גלישה אמנם מיועדת לגולשים מקצועיים, אך גם אלו, ככל מקצוען בכל תחום, התחילו את דרכם בתור גולשים חובבנים. בבת ים תוכלו למצוא מספר לא מבוטל של מועדוני גלישה ומדריכי גלישה, שיעזרו לכם לעשות את הצעד הראשון ולהפוך מגולשים חובבנים לגולשים מקצועיים, או לפחות ישפרו את היכולות שלכם, הן הפיזיות והן הביצועיות, ויעזרו לכם להגיע לגלישה ברמה בסיסית ומעלה.

בהתאם להתפתחותכם ולהשתפרותכם בתור גולשים, כך גם סוגי הגלשנים בהם תשתמשו ישתנו ויתפתחו יחד אתכם. אם תחילה מומלץ שתשתמשו בגלשן סופט למתחילים, הרי שבשלב מאוחר יותר הגלשנים שלכם ישתדרגו לכאלו העשויים מחומרים מתקדמים ואיכותיים יותר, אשר יקלו על אופן הגלישה שלכם וישפרו לכם את הטכניקה באופן משמעותי.

עוד נציין כי ישנם סוגי גלישה שונים מלבד גלישת גלים, וגם בתחומים אלו ישנם בתי ספר, מועדוני גלישה ומדריכים מותאמים שרק מחכים לעזור לכם לצאת לדרך וליהנות מאיכות חיים ייחודית שעוד לא חוויתם.

תחרות גלישה אולי לא תתאים לגולשים מתחילים, אך אין זה אומר שעליכם לוותר על התענוג מראש ולא לנסות את מזלכם, אפילו בפן החובבני של התחום, אשר מפיק סיפוק רב, אושר צרוף ואיך לא – פותח בפניכם עולם שלם של ביקורים תכופים בחופי הים המדהימים ביותר בארץ ובעולם ובפני קהילה שלמה שעוסקת בים, רוח ואהבה.

פורסם על ידי