תביעת פיצויים לנפגעי תאונת אופנוע – אל תעשו את זה לבד

תביעת פיצויים לנפגעי תאונת אופנוע – אל תעשו את זה לבד

זה די ברור למה ומדוע תאונות אופנוע הינן מתאונות הדרכים היותר קטלניות שיש על הכבישים בכלל, ובכבישי ישראל בפרט, ויש לכך מספר סיבות נראות לעין וגם כאלה שנוטים להתעלם מהן. כך או כך, הנזק שיכול להיגרם מתאונות אופנוע גובה מחיר כבד גופני, נפשי ואף כספי לנפגעים ממנו, שצריכים לדעת כיצד בדיוק לממש את כל הזכויות המגיעות להם על פי חוק ועל סמך הביטוח שהם חתומים בו.

לשם כך יש צורך בסיוע וליווי מקצועי ואישי של עורך דין מוסמך, מקצועי ומיומן ממשרד עורכי הדין של אריאלה גפן, המתמחים בכל הנוגע להיבטים אלו של תאונות דרכים ותביעות פיצויים מלאות למבוטחים.

מה בעצם גורם לתאונות אופנוע להיות קטלניות?

לאופנוע בממוצע יש סיכוי הרבה יותר גבוה להיות מעורב בתאונת דרכים קטלנית, ויש לכך כמה הסברים. ראשית, אופנוע הינו כלי רכב קטן ולא ממוגן בהשוואה לרכבים אחרים – מכוניות, משאיות, אוטובוסים ועוד. אין בו חגורת בטיחות, אין בו שלדה, כריות אוויר וכמובן שלא חגורת בטיחות. האופנוע נוסע על שני גלגלים ולא ארבעה, מה שמפחית מרמת היציבות שלו על הכביש בהשוואה לרכב ארבע-גלגלי. מאחר ואופנוע קטן, הוא יכול לעבור בין רכבים אחרים על הכביש מימין ומשמאל ולעקוף מכוניות שתקועות בפקקים, ולא תמיד הנהגים ומשתמשי הדרך האחרים מבחינים בו בזמן.

בממוצע, רוכבי האופנועים נוטים להיות צעירים גברים, שנחשבים לפחות מנוסים על הכביש ויותר פזיזים בצעדיהם ושיקול דעתם על הדרך. כל אלו ועוד כמה היבטים נוספים גורמים לנסיעה על אופנוע להיות יותר מסוכנת, ובשל כך החוק מחייב שכל רוכב אופנוע עם רישיון להיות מבוטח בביטוח חובה שאמור לכסות פיצויים בפציעות וחבלות לאחר תאונה.

החוק לביטוח אופנוענים

החוק קובע כי לכל רוכב אופנוע שמכוסה בפוליסת ביטוח החובה ועובר תאונת דרכים זכאי לפיצוי כספי, ואין זה משנה אם התאונה קרתה בגללו ובאשמתו. אף על פי כן, אנו עדים ללא מעט מקרים בהם רוכבי אופנוע שהורע מזלם ובקשו להוציא את כספי הפיצויים אך חברת הביטוח שלהם הקשו עליהם לקבל אותם במלואם או בכלל. זה קורה למי שמנסה להתמודד עם הנושא הזה לבד ללא סיוע וליווי אישי של עורך דין תאונות אופנוע.

האינטרס האמיתי של חברות הביטוח כנגד אופנוענים

חברות הביטוח, אחרי הכל, הינן הינן חברות עם אינטרס כלכלי מובהק המסתמכים בעיקר על תשלומי הביטוח של המבוטחים ואין להם באמת אינטרס לשחרר כסף כל כך מהר חזרה. תגמולי הפוליסה יכולים להגיע לכדי מיליוני שקלים כל שנה וזה עלול לפגוע בהם, לכן חברות אלו משתמשות בכל מני טקטיקות ושיטות לגרום לכך שרוכב האופנוע הניזוק לא יזכה לקבל את כל מה שמגיע לו אם בכלל. ללא סיוע משפטי רציני וחסר פשרות, חברת הביטוח עלולות לנסות ולדחות את תביעת תאונת האופנוע כנגדן וגם אם הן יבואו לפצות זה יהיה סכום קטן משמעותית ממה שהוא זכאי לו לפי האמת.

למה לא כדאי להתמודד מול חברות הביטוח לבד

לרשותן של אותן חברות ביטוח, המון משאבים כלכליים שמסייעים להן להתמודד מול תביעות של נהגי אופנוע שעברו תאונת דרכים ומנסים לתבוע פיצויים. מלבד משרדי עורכי דין רציניים המבינים כיצד להשפיע וללחוץ על התובעים, יש להם גם חוקרי ביטוח פרטיים וכל מני גורמים שינסו לפגוע בתביעה ולהקטין את כספי הפיצויים. זה למה חשוב מאוד להיות מודע לעניין זה כיצד חברות הביטוח בנויות ועובדות על מנת לא ליפול בפח שלהם, לא להיענות לפשרות מצידם ולא להיכנע ללחצים. לכן, רק דרך עורך דין תאונת דרכים ובייחוד תאונות אופנוע יוכל לסייע לכם להתמודד עם זה כמו שצריך.

משרד עו"ד שעובד בשבילכם ברגע האמת

עברתם חלילה תאונת אופנוע? אל תתמודדו עם זה לבד ובשום פנים ואופן אל תנסו לנדב מצדכם פרטים מפלילים או להיכנע ללחצים של חברות הביטוח. מגיע לכם כל שקל מהפיצוי המלא, אך את זה תוכלו באמת לקבל רק דרך משרד עורך דין תאונות אופנוע שיעמוד לצידכם ברגע האמת. למשרד שפע של ניסיון וידע בתחומים הללו של תאונות אופנוע וההתמודדות הראויה והנכונה מול חברות הביטוח על כל ניסיונותיהם לא לפצות בכלל או במלואו. כאן תוכלו ליצור קשר בהקדם ולקבל את כל הידע הרלוונטי עם הפיצויים המלאים בתיק התביעה!

 

 

פורסם על ידי