שמעתם את השם שמן קנאביס ולא ידעתם מה זה אומר? קראו את המאמר ותדעו הכול

שמעתם את השם שמן קנאביס ולא ידעתם מה זה אומר? קראו את המאמר ותדעו הכול

ידע הוא הדבר החשוב ביותר בחיים וככל שיש לנו יותר ידע על נושא מסוים כך קבלת ההחלטות שלנו היא יותר טובה. על רקע זה אנו רוצים להביא כדוגמא את הנושא של עבודה שבה ככל שאנו יודעים יותר כך נתקדם בסולם ההיררכי בצורה יותר מהירה ונגיע לתפקידי ניהול מהר מאוד. באותה נשימה אנו חייבים לציין כי אנו צריכים לדעת הכול על שמן קנאביס וזאת בכדי להבטיח כי נדע האם להשתמש בו או לא. אם כן שמן קנאביס הוא שמן המופק מצמח הקנאביס ואין לו השפעות פסיכואקטיביות אך יש לו השפעות על הבריאות שלנו ולכן כדאי לצרוך אותו אם אתם חולים. אין ספק כי היתרונות של שמן הקנאביס הם ברורים ולכן כל כך כדאי לעשות בו שימוש למגוון מחלות אשר נפרט עליהן בהמשך.

האם שמן קנאביס רפואי מתאים גם לילדים?

עולה השאלה האם שמן קנאביס מתאים גם לילדים? אם כן בין אם אתם רוצים להשתמש בשמן למבוגרים ובין אם אתם רוצים להשתמש בשמן לילדים כדאי לכם להתייעץ עם הרופא שלכם האם לעשות שימוש בשמן או לא. למרות זאת אנו חייבים לציין כי יש מקרים רבים בהם שמן קנאביס מתאים גם לילדים ועל כך יש לתת את הדעת. אנו חייבים לציין כי שמן קנאביס יכול לעזור במקרים רבים ומכיוון שאין לו השפעות של הסם הוא מחזיק בכל היתרונות של תרופה מעולה ללא מגרעות אשר פוגעות בנו או בילדים שלנו וזה חשוב מאוד.

לאיזה מחלות שמן קנאביס מתאים?

יש הרבה מחלות המזכות אישור לקנאביס רפואי בישראל ואנו חייבים לציין חלק מהם. קודם כל אם אתם סובלים מכאבים כתוצאה ממגוון רחב של מחלות אתם זכאים לשמן קנאביס. כך לדוגמא אם עשו לכם ניתוח בגב או ברגל או בבטן או בכל אזור אחר בגוף אתם זכאים למרשם לשמן קנאביס. לצד זאת אנו חייבים לציין כי יש מחקרים הטוענים כי שמן קנאביס יכול לסייע לאוטיזם וגם על כך כדאי לתת את הדעת. מה שאנו רוצים עוד להדגיש זה העובדה שלא משנה לאיזה מחלה אתם רוצים לעשות שימוש בקנאביס אתם צריכים להתייעץ עם הרופא שלכם בנוגע למרשם לשמן קנאביס וכך לקבל את המרשם למחלה שהטיפול של שמן קנאביס מתאים לה.

האם שמן קנאביס הוא חומר יקר באופן יחסי?

עולה השאלה האם שמן CBD (שם אחר לשמן קנאביס) הוא חומר יקר באופן יחסי?  אם כן אנו חייבים לציין כי באופן יחסי העלות של שמן קנאביס היא לא גבוהה במיוחד והיא לא צריכה להטריד אתכם יתר על המידה בטח אם אנו זוכרים את הסגולות הייחודיות של שמן קנאביס ועל כך יש לתת את הדעת לפני קניית השמן.

צילום: freepik

פורסם על ידי