שמן סי בי די – יתרונות ומעמד חוקי

שמן סי בי די – יתרונות ומעמד חוקי

הרפואה האלטרנטיבית שהייתה מקובלת בעבר בעיקר במזרח מבוססת בין היתר על האמונה כי גוף נפש אחד הם ויש לרפא גם את הנפש על מנת להגיע לריפוי מלא של הגוף. היום מקובל גם בעולם המערבי להשתמש ברפואה אלטרנטיבית שהפכה לפופולארית בקרב מיליוני אנשים ברחבי העולם. ברפואה האלטרנטיבית ניתן לראות שימוש בעיקר בצמחי מרפא, בשיטות דיקור ומסאז' למיניהם כגון שיאצו ועוד, וגם בשימוש בהומאופטיה.

העולם המערבי גילה במחקרים על צמח המריחואנה כי לתוצריו של הצמח בצורת פרחים לעישון ושמן לצריכה, ישנן השפעות מצוינות על מגוון רחב של מחלות סופניות ומחלות כרוניות. אחד התוצרים המצויינים של צמח הקנאביס שהפך למצרך מבוקש ביותר בקרב חולים רבים בארץ ובעולם הוא שמן סי בי די.

מהו שמן סי בי די?

שמן סי בי די למכירה, הוא שמן המופק מצמח ההמפ, ממשפחת הקנאביס, אך בניגוד לשמן קנאביס לדוגמא, השמן סי בי די, המופק מצמח ההמפ אינו מכיל כמעט  HTC ולכן השימוש בשמן הוא בטוח לחולים מכל הגילאים מאחר והוא אינו ממסטל.

את שמן הסי בי די, גילה כימאי אמריקאי בשם רוג'ר אדמס, בשנת 1939, במחקרים שערך הצליח הכימאי לבודד את המולקולה קנבידיאול משאר מרכיבי הצמח.

שמן סי בי די, מכיל ריכוזים נמוכים ביותר של HTC שידוע כמרכיב סם, ולכן הינו מותר לשימוש וחוקי במדינות רבות בעולם. ניתן  היום למצוא בשוק מוצרים נוספים ומאכלים כמו שוקולד בהם נמצא התוסף שמן CBD הנצרכים בכמויות שהולכות וגדלות.

האם שמן סי בי די חוקי בארץ?

בארץ ניתן לרכוש שמן סי בי די באתר החברה המשווקת שמן סי בי די ומגוון מוצרים נלווים. ניתן בקלות להיכנס לאתר החברה ולהתרשם ולהתעדכן מהמגוון הרחב של מוצרי סי בי די, כגון שמנים בריכוזים שונים, משחות, ואפוריזרים לעישון שמן ועוד.

בארץ ניתן לקנות את השמן גם אופן מסובסד ברישיון משרד הבריאות הניתן לחולים סופניים ולחולים כרוניים. השמן הינו חוקי כל עוד שמכיל ריכוז נמוך של THC .

מהו ייחודו של שמן סי בי די?

שמן סי בי די הינו קנבידיאול שאינו גורם להשפעה משכרת וממכרת, או כל תחושת היי. התרוממות רוח. ההיפך מזה, השימוש בשמן סי בי די משפיע באופן כללי על רגיעת הגוף, מונע חרדות ופסיכוזות, וגם מדכא דלקות בגוף, דלקות מעי, ואף מרגיע כאבים, בחילות והקאות.

פורסם על ידי