שלושת הדברים שחייב לדעת כשבוחרים חברת קייטרינג

שלושת הדברים שחייב לדעת כשבוחרים חברת קייטרינג

יש אירוע בקרוב? מאורע משפחתי או דווקא אירוע חברה? אז מזל טוב על כל דבר טוב שיהיה. עכשיו צריך להיכנס לעובי הקורה ולדאוג לאוכל…

על דבר אחד אין מחלוקת: קייטרינג עושה את החיים קלים יותר. הרי למי יש כוח להתחיל לחשב כמויות, לצאת למסע קניות במספר מקומות, לדאוג למתכונים, להיכנס למטבח, ולא נמשיך יותר כי אתם בוודאות מכירים את ההמשך… אז חברת קייטרינג אנחנו לוקחים במטרה להשיג ׳חיים קלים׳ יותר. פינוק. ליהנות באמת מהאירוע או המאורע.

רק מה חשוב לבדוק לפני שבוחרים חברה כזו? ריכזנו עבורכם את שלושת הכללים החשובים שצריך לבדוק כבר משלב הבירורים הראשוניים.

הדבר הראשון: הטעם

בקייטרינג ברחובות ובקייטרינג בכלל, הטעם הוא המלך. יש עוד פרמטרים חשובים, אין ספק בכך, אבל הטעם הוא בראש סדר הנושאים שצריך לבדוק לפני סגירת קייטרינג לכל אירוע. האם הטעם הזה מספיק טוב עבור האורחים שלנו? האם זה הסגנון שלהם? יש חברות קייטרינג המתמחות בסוגי מאכלים מאוד ייעודיים שלא בטוח יתאימו לקהל רחב. יש חברות קייטרינג המתמקדות בעיקר באוכל חלבי, שלא מתאים לכל סוג קהל.

אז איך מוודאים שהטעם נכון לאורחים שלנו וברמה גבוהה באופן כללי?

הדבר הפשוט ביותר הוא המלצות. רצוי לשמוע ולקרוא המלצות אמיתיות מאנשים אמיתיים, והמלצות אמיתיות הן בד״כ המלצות מפרופילים אמיתיים בפייסבוק. באתר של קייטרינג ארטורוס למשל יש דף המלצות פייסבוק אותנטיות מפרופילי פייסבוק אמיתיים שכדאי לבדוק ולקרוא. כי אין כמו חוות דעת של לקוחות על אוכל של מקום, ובפרט על הטעם שלו.

הדבר השני: השירות

לא סתם הכנסנו את הטעם ראשון. כי בלי טעם טוב, אין מה לבדוק גם אם השירות הוא הטוב ביותר בעולם. מצד שני, טעם מעולה ושירות לא טוב מספיק, לא יעזור לנו (בלשון המעטה) ויכול להביא להמון כעסים שאנחנו לא רוצים לקראת האירוע ובמהלכו.

אז איך השירות של חברת הקייטרינג? האם הוא באמת טוב? האם אנשי הקשר זמינים עבורנו גם ובעיקר אחרי הסגירה? מה שעות המענה? האם אפשר לקבל שירות דרך הודעות פייסבוק או וואטסאפ? והאם יש איש שירות קבוע שנותן לנו מענה כל הזמן או שאנחנו ׳ננדוד׳ בין מספר אנשי שירות שלא תמיד יזכרו אותנו?

בקייטרינג ארטורוס למשל, וארטן איש השירות יותר לתת מענה בנושאי קייטרינג מתחילת ההליך, דרך בחירת התפריט, תיאום האספקה ועד יום האירוע. הוא האיש שלכם. והוא זמין כמובן באמצעים שונים.

הדבר השלישי: עלות

אנחנו בישראל. לא רוצים אף פעם לצאת פראיירים. לא לשלם יותר מהחבר שלנו שבדיוק עשה אירוע בחודש שעבר. ורוצים לבחור בקייטרינג שמתאים לתקציב שלנו למנה. ואת זה חייבים לבדוק קודם כל שאר הנושאים, כי אם הכל מושלם, אך המחיר מופרז, זה לא יעזור. פשוט לא נערוך איתם את האירוע.

הקייטרינג של ארטורוס מעניק אפשרות לקייטרינג מעולה במחירים שגם בהם אנו גאים. אפשר לראות אפילו את המחירים באתר בצורה שקופה בדפי התפריטים.

אז אם יש אירוע מתקרב, בקייטרינג של ארטורוס ישמחו להעניק שירות לקייטרינג ולכל מקום בארץ! תרגישו חופשי לבקר באתר הבית של הקייטרינג עוד היום ולקבל את המידע המלא עבור הקייטרינג שלכם.

שיהיה במזל!

אתר האינטרנט של קייטרינג ארטורוס: https://arturos.co.il

צילום: קייטרינג ארטורוס

פורסם על ידי