שלא תתפסו לא מוכנים – רעיונות ליום האהבה 2020

שלא תתפסו לא מוכנים – רעיונות ליום האהבה 2020

כמה מאיתנו זוכרים את בואו של יום האהבה מראש ומתכוננים אליו וכמה נזכרים ברגע האחרון ומאלתרים איזו מתנה או יציאה זוגית? סביר להניח שרבים מאיתנו הם מהסוג השני, שקולט ברגע האחרון שיום האהבה מתקרב ובא. לכן, כדי שלא תתפסו לא מוכנים הפעם אספנו עבורכם כמה רעיונות מצוינים לבילוי זוגי ביום האהבה לשנת 2020. אחרי שתקראו כבר לא יהיה לכם תירוץ, מצד אחד, אך מצד שני יהיו לכם ביד כמה רעיונות מנצחים שיהפכו את היום הזה למושלם, ותוכו להפתיע ולרגש את אהובתכם עם מתנה מדליקה והפתעה מקורית וייחודית.

בילוי זוגי רומנטי

כל המשמעות של יום האהבה היא להקדיש זמן כדי להוקיר את בן או בת הזוג שלנו ואת האהבה שאנחנו חולקים יחד. אין דרך טובה יותר לעשות את זה מאשר לבלות קצת זמן ביחד, הרחק מהשגרה השוחקת, הרחק מעבודות הבית וכן, גם הרחק מהילדים. הם יסתדרו מעולה עם סבא וסבתא לכמה שעות. אז איך מייצרים זמן זוגי איכותי ורומנטי יחד? יש כמה דרכים לעשות זאת:

  • לילה רומנטי בצימר – מדינת ישראל התברכה בשלל צימרים רומנטיים נפלאים. הם פרושים בכל רחבי הארץ, כך שגם אם בא לכם להתרחק צפונה וגם אם מתאים לכם יותר לברוח למדבר – הכל אפשרי. כמו כן, יש צימרים בכל טווח המחירים האפשרי, צימרים פשוטים ויפים וצימרים יוקרתיים ומפנקים וכל מה שבאמצע. מכיוון שיום האהבה זה יום בו הרבה זוגות יוצאים לבלות מומלץ להזמין מקום מראש.
  • בילוי זוגי בספא – דמיינו את עצמכם ואת בן או בת הזוג שלכם מגיעים לספא זוגי בצפון. אתם יוצאים מבגדי העבודה היומיומיים שלכם ומחליקים ברכות לתוך חלוק הרחצה הרענן שמחכה לכם. אתם צועדים לכיוון הג'קוזי, נכנסים אליו וגופכם מתענג על המים החמים והמבעבעים. ממנו אתם יוצאים והולכים לקבל את המסאז' הזוגי שהזמנתם מבעוד מועד. נשמע חלומי, נכון? זה בקלות יכול להפוך למציאות. ספא זוגי בצפון זו דרך מצוינת לבלות ביום האהבה.
  • ארוחה רומנטית במסעדה – אם אתם יותר טיפוסים של אוכל אין כמו ארוחה רומנטית במסעדה טובה, בליווי כוס יין ועוגה מפנקת לקינוח כדי לבלות יחד ביום האהבה.

מתנות, מתנות, מתנות

דרך נוספת להביע את אהבתכם לבן או בת הזוג שלכם ביום האהבה היא לקנות לו או לה מתנה מיוחדת. זה יכול להיות משהו שבן או בת הזוג תמיד רצו לקנות לעצמם ואף פעם לא עשו זאת. זו יכולה להיות גם מתנה הומוריסטית, עם קריצה קטנה שמתכתבת עם ההומור הזוגי הפרטי שלכם. כל דבר כזה יעלה חיוך על פני בו או בת הזוג וזו כל המטרה.

אגב, אתם יכולים לשלב בין המתנות השונות, לדוגמה אפשר להזמין חבילת ספא זוגי בצפון במלון הבוטיק וילה גליליי או במקום אחר, ובסוויטה תוכלו להניח שוקולדים או מתנה מרגשת אחרת מתחת לכרית, וכמובן ליהנות מאורחות מעולות ומטיולים בכל האזור.

צילום: pixabay

פורסם על ידי