שירותי גרירה לכל מי שזקוק

שירותי גרירה לכל מי שזקוק

אף אחד מאיתנו לא אוהב להתקע עם הרכב ואם זה קורה, תמיד טוב שיש שירותי גרירה מקצועיים וזמינים כדי לחלץ אותנו. שירות זה חייב להיות מקצועי, אדיב, והכי חשוב זמין בכל שעות היממה, ולכל מקום בארץ. תקלות ברכב יכולות לקרות בכל שעה ביממה, ובכל מקום, ולכן חשוב שתדעו שאתם בידיים הבטוחות ביותר. יחד עם זאת, חשוב שהעלות לא תהיה גבוהה מדי אלא כזו המאפשרת לכם להתנהל כלכלית ולהרגיש בטוחים בו בזמן, ויש לא מעט אופציות שיכולות להתאים לכם.

שירותי גרירה – כי חשוב שתהיו בידיים טובות

חוזרים מבילוי, או מטיול, או מהעבודה ופתאום אתם מרגישים את הרכב רועד, מהבהב ואחרי זה דממה. איזו תחושה נוראית. זה לא משנה אם אתם ברכב עם עוד אנשים או אם אתם לבד, להתקע עם הרכב באמצע שום מקום זה פשוט לא כיף, וגם בסיטואציות מסוימות גם מסוכן.

זה בדיוק הרגע למצוא שירותי גרר אבל מהירים, זמינים, גמישים וכאלו המגיעים לכל מקום. שירותי גרירה צריך לבחור היטב, ובקפידה. ממש כמו כל שירות או כל מוצר שאתם רוכשים או שוכרים, חשוב לעשות סקר שוק נרחב ומוקפד.

בדקו היטב מי הם אנשי המקצוע שמולכם. קבלו חוות דעת, ביקורות והמלצות ואל תהססו לשאול כל שאלה שעולה בראשכם. בצעו גם שיחות ללקוחות קודמים וללקוחות הווה וקבלו אינדיקציה מלאה על החברה עמה אתם עומדים ליצור התקשרות. הבירור הזה מחייב, וימנע לכם עגמת נפש משמעותית בעתיד.

מה המסלולים הקיימים בשירות שירותי גרירה

  • ביטוח

בדקו האם בפוליסת הביטוח של הרכב שלכם יש סעיף המדבר על שירותי גרירה ועל תיקון תקלות. סעיף זה יוכל להיות מאד אפקטיבי לכם ויחסוך לכם שירותי גרירה חיצוניים.

  • מנוי

לא מעוניינים בשירותי גרירה דרך הביטוח? אפשר לעשות מנוי גם דרך חברות הגרירה עצמן באופן חיצוני ובתשלום נפרד.

  • שירות חד פעמי

נתקעתם ואין לכם בכלל מנוי או גרירה בפוליסה? תוכלו להזמין שירותי גרירה באופן חד פעמי. חשוב שתדעו שהעלות תהיה יקרה יותר ויכול להיות שהזמינות תהיה פחות גמישה. אך דעו כי האופציה קיימת.

 

שירותי גרירה – מה הכי חשוב לשאול?

  • בדקו זמינות

חשוב שתבדקו שזמינות השירות של החברה שעמה אתם מבצעים התקשרות תספק לכם זמינות של 24 שעות ביממה. מדובר בפרט חשוב ובלתי נפרד משירות איכותי, גמיש ואדיב שגם ישמור על הבטיחות שלכם.

  • מיקום

בדקו האם חברת הגרירה שאתם יוצרים עמה התקשרות מבצעת את התהליך מכל מקום בארץ. הסיבה לכך היא כי חשוב שלא תהיו וגבלים במיקום, או שלא תצטרכו לשלם מאות שקלים עבור שירות חד פעמי מחברה אחרת במידה ולא ביררתם את הסעיף הזה לפני כן בזמן ההתקשרות.

חברה מקצועית וברמה גבוהה תעניק לכם את השירות הטוב ביותר כבר מרגע ההתקשרות וכמובן שברגע שתזדקקו ולאחרי כן. כי הביטחון שלכם הוא הדבר החשוב ביותר, ובטח כאשר מדובר ברכב, חילוץ, ונסיעה בטוחה וטובה.

שי עסקי רכב מתמחה בכל תחום הרכבים החל מחילוץ, גרירה, פירוק, קניית רכב יד 2, והכל בליווי אישי, אדיב, מקצועי וללא פשרות, ועם וותק ונסיון של מעל 20 שנים בתחום.

 

פורסם על ידי