שירותי אינסטלציה מקצועיים ויסודיים

שירותי אינסטלציה מקצועיים ויסודיים

הבית שלכם יכול להיראות מושלם כלפי חוץ, אך בלי שתשימו לב תיתכן התפתחות של בעיה בצנרת ובתשתיות המים או הביוב שלכם. כדי למנוע מנזק להצטבר, בעיות של הצפה או סתימה בבית, מומלץ להזמין שירותי אינסטלציה מקצועיים ומנוסים. אם אתם מחפשים אינסטלטור בפתח תקווה, הגעתם למקום הנכון. כאן תוכלו לקבל שירות, להתייעץ ולהזמין שירותי אינסטלציה לבית או לבניין שלכם – והבעיה נפתרה!

בעיות שונות הדורשות תשומת לב

רעש של טפטוף או גרגור שמגיע היישר מהאסלה שלכם בכל פעם זרימת המים אמורה להיפסק אחרי כל הפעלה, יכול להיות מעצבן ביותר, במיוחד בלילה כשאתם ישנים. מלבד המטרד הזה של חוסר שינה, תיתכן בעיה גדולה אף יותר שמתפתחת לה שם, והיא עלולה לגדול אם לא תדאגו לטפל בה בזמן. אמנם שלא כמו צנרות מאחורי האריחים בקירות, טיפול בבעיות של הצפה או סתימה באסלה קלות יחסית לתיקון, וגם המחיר לא אמור להיות גבוה מדי. בקשו עזרה היישר דרך אינסטלטור בפתח תקווה, והוא מלבד לטפל בבעיה שלכם במיידית גם ייעץ לכם מה לעשות ולא לעשות על מנת שבעיות מסוג זה לא יחזרו יותר.

הצפה ורטיבות מאחורי רצפות וקירות

אם אתם מבחינים בסימני רטיבות בקירות, במיוחד במקומות בהם יש זרימת מים כמו מקלחת, שירותים וחדרים עם כיורים, ייתכן וזה מעיד על בעיית רטיבות כתוצאה מנזילה. בעיות של נזילה עלולות להיות הרבה יותר מורכות ואף מסוכנות בהשוואה לבעיות הצפה מינוריות באסלה, אם לא מטפלים בהם בזמן. רטיבות בקירות אבן עלולה לפתח עובש וזיהום אוויר רציני שעלול לפגוע בבריאותכם, והרס טוטאלי לקירות כתוצאה מאכילה של המים.

כתמי מים ואף התפתחות של עובש בקירות ובאריחים יכולים להעיד על דליפה. העובש יכול להופיע בצורת כתמים שחורים, אפורים, ירוקים או צהובים. עם הזמן הכתמים האלה מתרבים ומופיעים בעוד מקומות בבית, אליהם העובש מגיע עם האוויר.

ישנן כל מני דרכים לפתור את בעיית ההצפה וזאת מבלי לשבור את הקירות על מנת להגיע למקור הבעיה. אינסטלטור בפתח תקווה מקצועי ומנוסה ישתמש באמצעים משוכללים ומתקדמים על מנת לאתר בדיוק רק את כל המקומות בהם יש בעיית נזילה והצפה מאחורי הקירות וזאת מבלי הצורך לשבור שום דבר.

בעיות בזרימת המים בכיורים

מפחדים לפתוח את הברז בכיור המטבח או במקלחת חזק מדי כי הניקוז איטי והמים גולשים להם מעבר לגדות הכיור? זה לא משהו שניתן להזניח. ניקוז איטי בדרך כלל מעידה על כך שהצינורות חסומים חלקית, ובמקים של סתימה המים פשוט יוצפו ולא ימשיכו לחלחל. אחרי שהשתמשתם בפומפה או צינור ברזל דק וארוך על מנת לפתוח את הסתימה ללא הצלחה, זה אומר שהגיע הזמן לקרוא לשירות אינסטלציה של אינסטלטור ברעננה.

ניקוז איטי בדרך כלל מעיד על הצטברות של חומרים בצנרת המים שלכם – הצטברות של חול, שיערות ועוד כל מני חומרים שלא אמורים להיות שם ואינם מתמוססים. רק אינסטלטור פתח תקווה מקצועי יוכל לשלוף החוצה את כל מה שחוסם את הדרך בצורה יעילה, בטיחותית וזהירה מבלי לפגוע במערכת התשתיות הביתיות שלכם.

ריחות רעים מהביוב

קורה לכם שבצורה פתאומית באמצע היום אתם מריחים סירחון עז שנובע משום מקום? לא, זה לא מגיע מבחוץ אלא מתוך הבית, או יותר נכון מכיוון הביוב ופתחי הניקוז בביתכם. ריחות רעים המגיעים מהניקוז יכולים לרמוז על סתימה בקו הביוב. זו למעשה בעיה נפוצה למדי. זה קורה בדרך כלל כיוון שאנשים נוטים לזרוק לאסלה ולפתחי הניקוז כל מני דברים שלא אמורים להיות שם, כמו מגבונים, צבירי שיער גדולים, נייר שאינו מתמוסס ועוד.

פיצוץ בצנרת

פיצוצים בצנרת יכולים להתרחש בצינורות שאינם חזקים ואיכותיים דיו לקראת ימי החורף הקרים. מים קפואים יכולים לגרום לחסימה והופעת סדקים לאורכם של הצינורות כאשר מתרחבים. ייתכן והאינסטלטור יתקן את הבעיה המקומית או יצטרך להחליף את כל המערכת שם לצנרת חזקה, עמידה ואיכותית יותר.

זה הזמן לקרוא לשירותי אינסטלציה מקצועיים ואיכותיים, כאלה שיתנו לכם את המענה הנכון בזמן הנכון ועם כמה שפחות נזק לקירות! אינסטלטור בפתח תקווה יוכל לבדוק ולאבחן את הבעיה תוך זמן קצר, וכמובן יוכל לתת לכם טיפים ועצות כיצד לשמור על הבית שלכם בצורה טובה ובטיחותית יותר על מנת שבעיות אלו לא יחזרו על עצמן.

 

 

פורסם על ידי