שירותים ניידים לאירוע מושלם

שירותים ניידים לאירוע מושלם

אם אתם בדרך להפיק אירוע בטבע, שאתם רוצים שהוא יהיה מושלם, אתם חייבים לשים לב לפרטים רבים: המיקום, האוכל, העיצוב, המזנון, הדי ג'יי, ועוד פרטים רבים נוספים. אך יש משהו אחד שאסור לכם לשכוח. תארו לעצמכם שאתם מגיעים לאירוע בטבע, הכל נראה נפלא, עד לרגע שבו אתם צריכים להתפנות, לאחר חיפושים נואשים שנעשים לחוצים יותר ויותר, אתם מוצאים שהשירותים נמצאים במרחק גדול מאד ממקום האירוע. לאחר הליכה ממושכת יחסית למצבכם הלחוץ, אתם מגיעים למקום השירותים ומבינים בדיוק למה הוא כל כך מרוחק מאזור האירוע – כי קשה מאד לנשום בכל הסביבה של מתחם השירותים מרוב הריח הלא-נעים. לא נאריך בתיאור הלא מלבב של הכניסה לתא השירותים הכימיים הקטן. בסופו של דבר תחזרו לאירוע, תיהנו ממנו והכל יהיה מצוין, אבל יישאר קצת טעם רע. האמת היא שהתיאור הזה התרחש בעבר בהרבה מאד אירועים שנעשו בטבע, אך כיום בעקבות הכניסה של השירותים הניידים לאירועים הטבעיים. קל להפוך כל אירוע, אפילו אם הוא בטבע, ויש אומרים דווקא כשהוא בטבע – לאירוע מושלם.

מה זה שירותים ניידים?

כולנו מכירים את השירותים הכימיים, עוד מימי מחנות הנוער או ממקומות ההתאספות בצבא. השירותים הכימיים הינם תא קטן מפלסטיק בגודל של כמטר מרובע, והמושב הינו כמו "בול פגיעה" בצורת 'U' , ובתחתית יש חומר כימי שאחראי על התכלות הפסולת הנופלת אליו. ברוב השירותים הכימיים יש חומר הנקרא פורלמדהיד, שהוא מכלה את הפסולת, אך גם מסוכן לנשום אותו או להיות חשוף למגע שלו על הגוף.

לעומת השירותים הכימיים יש כיום פתרון פשוט, מעוצב ונהדר: שירותים ניידים. מדובר על קרוואן נייד, שעליו יש כמה תאי שירותים, בדגמים שונים, כפי הרצון למראה יוקרתי ומעוצב. באופן כללי המראה של השירותים מבפנים הוא זהה למראה של שירותים בבית, במלון או באולם אירועים. בדגמים המפוארים של השירותים הניידים ניתן גם למצוא כיור מעוצב עם מראה וחדר המתנה, שבו ניתן לשטוף ידיים ולנגבם בנחת.

כמה תאים להזמין?

היחס המקובל בתחום הוא 1 ל100. כלומר שעל כל 100 מוזמנים לאירוע יש להמציא תא אחד של שירותים ניידים, אל אם כן מדובר באירוע שבו עתיד להיות ביקוש מיוחד לשירותים (כגון באירוע רווי אלכוהול), ואז כדאי להוסיף עוד תאים, כפי הנדרש. כי אף אחד מאיתנו לא היה רוצה למצוא את עצמו באמצע אירוע מחכה דקות ארוכות ויקרות בתור לשירותים, גם אם מדובר בשירותים יוקרתיים ומעוצבים כמו השירותים הניידים שאנחנו מציעים.

לסיכום

אם אתם רוצים ארוע מושלם בחיק הטבע, אתם לא יכולים להרשות לעצמכם לדלג על זה. תרימו טלפון, תשכירו שירותים ניידים בדגם ובמחיר שמתאים לכם. וכך תוכלו להיות נוכחים בארוע שלכם, מתוך מנוחת הנפש ושמחה.

צילום: FREEPIK

פורסם על ידי