שיפוץ ושדרוג מזרקות – אל תזניחו את המזרקה שלכם

שיפוץ ושדרוג מזרקות – אל תזניחו את המזרקה שלכם

מזרקה זה סטייל אחר, זה רמה אחת למעלה, ומשהו שמיד מעלה את הערך של הנכס או המתחם, ולא רק ברמה הכלכלית. מיתוג, בניית שם, ערך, כל אלו נשענים על כל מיני אלמנטים. בסופו של דבר, יוקרה וקלאס הם תחומים מוגדרים, וישנם דברים שמייצגים את העולם הזה, בצורה וויזואלית, ובאופן חד משמעי. מזרקות זה אחד מאותם הדברים. אם מזרקה יכולה להקרין הוד, פאר הדר וכבוד, הרי שמזרקה שבורה או לא מתוחזקת תשדר בדיוק את ההפך. אל תזניחו את המזרקה שלכם, ותדאגו להעבירה שיפוץ ושדרוג.

מזרקות הן באמת קסם. זה דבר יפה, אטרקטיבי ומיוחד, בייחוד בישראל היבשה. לכן, מזרקה שעובדת נכון היא דבר שמושך את העין, ולא סתם בחרתם שתהיה לכם אחת.

לפני שיפוץ ושדרוג מזרקות:

אם בבעלותכם מזרקה, ואתם מנסים להבין האם משתלם לכם לשפץ או לשדרג, ובודקים מה עלות שיפוץ ושדרוג מזרקה, חשוב להבין שהערך של מזרקות הוא הרבה מעבר לערך הכלכלי המיידי. אסתטיקה והוד מוסיפים לעסק, לבית או למרחב הציבורי תכונה שאין לייצר באופן אחר. פרויקט עם מזרקה הוא פרויקט מוצלח יותר, וניתן לראות כמה דוגמאות לכך בישראל:

  • כיכר דיזנגוף או כיכר צינה מפורסמת מזה עשרות שנים בזכות המזרקה המרשימה שלה.
  • השיפוץ הגדול של ככר הבימה, התאטרון הלאומי שלנו בתל אביב, כלל, איך לא, התקנת מזרקה.
  • עשרות מזרקות במרחבים ציבוריים בכל הארץ, כמו כיכר התותח בנהריה, פארק גוננים בירושלים, המרכז המסחרי בירוחם, כיכר גבעון בתל אביב, פארק המצודה באזור, ועד לעיר הדרומית אילת, עם המזרקות היפות שלה כמו המזרקה המרשימה בפארק המרכזי אילת.
  • לא רק מרחבים ציבוריים, גם עסקים כמו מסעדת הזקן והים ומרכזי קניות סגורים ופתוחים בכל ישראל, מתקינים ומתקנים מזרקות בכדי לשדרג את המרחב בצורה שאי אפשר להשיג עם כלים אחרים.

יש בישראל מאות מזרקות מתפקדות, שמתוחזקות ביד מקצועית ואמינה. יש סיבה שכל שנה מותקנות מזרקות חדשות בפרויקטים בכל רחבי המדינה, והסיבה היא שבסופו של דבר – זה משתלם בכל צורה.

עם מי לעבוד?

כדי לבחור עם מי לעבוד בכל הנוגע למזרקה שלכם, חשוב ללכת עם חברה מקצועית וותיקה, אנשים שכבר ראו הכול, ולא נרתעים מפרויקט בכל סדר גודל, צורה או מיקום. חברה רצינית שיודעת לא רק להציע שיפוץ ושדרוג מזרקות קיימות, אלא גם תכנון מלא של מזרקות חדשות, בניה, התקנה, ותחזוקה שוטפת של כל הציוד.

מזרקה בעיני רבים היא דבר פשוט למדי, אך ההתנהלות עם מים וכלי התזה בלחץ, יציבות מבנה, עבודה עם מים ובסביבה רטובה כל הזמן, זה לא כל כך פשוט. ישנם תקנים, דרישות של בטיחות, הגבלות ופתרונות יצירתיים שמאפשרים הקמת פרויקטים סופר מעניינים ואטרקטיביים בעולם זה.

פורסם על ידי