שיווק למגזר החרדי

שיווק למגזר החרדי

בשנים האחרונות, החברה החרדית הפכה לכח חזק, עם גוונים רבים וקהילות שונות , כך שהפיזור הדמוגרפי שלה התרחב הרבה מעבר לשתי "ערי הבירה" של האוכלוסייה החרדית בירושלים ובני ברק.

ניתן לראות כיום את החרדים מתגוררים בערי ספר חרדיות, בריכוזים חרדיים בערים חילוניות ומהווים חלק משמעותי מהאוכלוסייה בישראל.

כחברה שמורכבת בעיקרה מנוער וצעירים, השיווק למגזר החרדי עובד ומשפיע ונוצרות מגמות חזקות של צריכת מותגים או טכנולוגיה בהתאמה לכללי ההלכה והסגנון הקהילתי.

קיבלתם החלטה לפנות לשווק במגזר החרדי? כך תעשו את זה נכון!

מנהלי שיווק רבים, כבר זיהו את הפוטנציאל בשיווק למגזר החרדי לפני עשור או שניים. הניסיון שלהם יכול לחסוך לך דרך ארוכה..

גם אנשי שיווק מנוסים, שהצליחו לפענח ולפנות לקהלים רבים בחברה הישראלית, מבינים כיום שהדרך לא פחות חשובה מהמוצר. וגם אם יש לך מוצר מדהים, חייבים לעשות את זה נכון והדרך הנכונה לשיווק במגזר הכללי לא בהכרח תצליח (כנראה שלא) גם בשיווק למגזר החרדי.

אבל כולם מעידים, אם מתנהלים בדרך הנכונה, הפוטנציאל העסקי גדול מאד ועכשיו זו ההזדמנות לכבוש מעל למיליון לקוחות, רגע לפני שהמתחרה שלך יעשה זאת לפניך וייהנה מפירות הביכורים.

אנשי שיווק הפונים למגזר החרדי יודעים כי הפרסום במגזר החרדי שונה לחלוטין מפרסום במגזר הכללי, החל מאסטרטגית המסרים המותאמת וכלה בהתאמה לשונית, מסר גלוי וסמוי ועיצוב.

עונות השנה בזווית המשווק למגזר החרדי

בעולם החרדי יש מספר תקופות מיוחדות שכדאי לשים אליהן לב בהתאם לסוג המוצר או השירות שאתם מספקים:

חגי תשרי – החל מראש חודש אלול (זמן חזרת האברכים ובחורי הישיבות לכוללים ולישיבות) ועד לאחר חג הסוכות מתחילים להיערך לקראת החגים. בעונות אלו החנויות הומות אדם וזוהי תקופה אטרקטיבית ביותר לשיווק במגזר החרדי.

חנוכה – ימי החופש בחנוכה והמנהג לתת ‘דמי חנוכה’ לילדים הם תקופה אטרקטיבית למותגי צעצועים ומותגי הלבשה (השלמת פריטים ורכישה מוגברת של בגדים במבצעי סופעונה גם לשנה הבאה).

פורים-פסח – חודש חגים נוסף בו מרעננים את הבית לקראת האביב, מתארגנים עם משלוחי מ(ת)נות להורים, לשכנים, לצוות ועוד. גם התקופה הזו אטרקטיבית במיוחד לשיווק במגזר החרדי.

י”ז בתמוז – ראש חודש אב – תקופה של אבל, אין שמחות, לא קונים דברים חדשים (רק ‘דבר האבד’, זו תקופה בה מומלץ לערוך מבצעים משמעותיים ולחזק את כח הקניה).

תשעה באב – ראש חודש אלול – תקופת “בין הזמנים” בה יוצאים כל התלמידים בישיבות ובמוסדות לימוד אחרים לחופשה – תקופה שמנוצלת למעבר דירה, שיפוצים, חופשות, טיולים והתארגנות לקראת השנה הבאה.

לסיכום,

קיימים ניואנסים רבים בין החרדים לבין עצמם וחשיבות עליונה לתזמון ולטיימינג מסביב למעגל השנה.

לאנשים המגיעים מבחוץ קשה מאד לתפוס את כל הדקויות ולהגיב אליהם בהתאם, לכן מומלץ להתחבר ל’מתורגמן’ מתוך המגזר החי את הדקויות, משרד פרסום חרדי מקצועי המכיר היטב את מכלול הקהילות והזרמים במגזר החרדי, חי ונושם את קהל המטרה ואף נמנה עליו.

בעזרת תכנית אסטרטגיה מקצועית ופעילות שיווקית נכונה המשלבת פרסום, יח”צ ושיתוף פעולה מקצועי עם מובילי דעת קהל וסוכני השפעה המקובלים במגזר החרדי, תוכלו לכבוש בתוך תקופה עוד מיליון לקוחות חדשים וליהנות ממגזר המספק והמתגמל ביותר בחברה הישראלית.

קרדיט: FREEPIK

פורסם על ידי