שומר חניה – מגן הברזל של החניה שלך

שומר חניה – מגן הברזל של החניה שלך

מזל טוב, התקבלתם לעבודה חדשה, והבונוס – ליד המשרד יש חניה ששמורה רק לכם. בחניה הוצב שלט שאומר שזו חניה פרטית ושרק הרכב שלכם מורשה לחנות שם. אתם לא צריכים לצאת חצי שעה מוקדם יותר בבוקר כי לא תצטרכו לבזבז את הזמן על חיפוש חניה. איזה כיף, נכון? עכשיו דמיינו את הסיטואציה הבאה – קמתם בבוקר, שתיתם קפה בנחת ונסעתם בכיף לעוד יום עבודה. בבואכם להיכנס לחניה אתם פתאום רואים שהיא כבר תפוסה, מן הסתם לא על ידי הרכב שלכם. סביר להניח שהנהג הפולש ראה את השלט והחליט להתעלם ובכל זאת לחנות. מעצבן? מאוד. תלוש מהמציאות? לצערנו כלל לא.

איך ניתן לשמור על החניה שלנו?

תפיסת חניות פרטיות על ידי רכבים זרים הוא לא עניין נדיר. יש נהגים שחונים רק לכמה דקות בתקווה שבעל החניה לא יגיע בקרוב, יש כאלה שלא מצאו חניה אחרת והחליטו לקחת את הסיכון ויש את אלה שפשוט לא מעניין אותם שהחניה שייכת למישהו. אף אחת מהסיבות כמובן לא מוצדקת, אבל אי אפשר לשים שוטר בכל חניה פרטית שיאכוף את העניין. ניתן כמובן להשתמש באמצעים וויזואליים כגון צביעת החניה או שלט אבל זה לא מבטיח שום דבר.

דרך מומלצת להתמודד עם הבעיה הנ"ל היא רכישת שומר חניה. השומר מותקן בכניסה לחניה, מעוגן לרצפה באמצעות ברגים ומצויד במנעול חיצוני. כשהחניה ריקה השומר עומד באמצעות שלוש רגליים. כשנרצה לחנות נפתח את המנעול, נשכיב את השומר וניכנס לחניה. כשנצא מהחניה נעמיד את השומר וננעל.

יתרונות של שומר חניה

  • ההתקנה של שומר חניה הינה פשוטה ביותר ואינה דורשת ידיים מיומנות.
  • האופן בו השומר חניה מחובר לקרקע (באמצעות ברגים ושלוש רגליים) מבטיח לו יציבות.
  • אין צורך בתחזוקה מיוחדת (רק לשמור שהמפתח לא יאבד 😊)
  • מאחר ושומר החניה הוא מכאני ולא חשמלי, אין צורך במקור מתח. כמו כן, עלותו זולה יותר מאשר זו של אמצעי הגנה כגון שער או מחסום חשמליים.
  • השומר עשוי מברזל ולכן יכול לשרוד בכל תנאי מזג האוויר.
  • המנעול והמפתח של השומר הם סטנדרטיים שניתן למצוא בחנויות רבות, כך שבמקרה של הרס שלהם ניתן להשיג חדשים בקלות.

לסיכום – לצערנו לא חסר נהגים חצופים שלא יהססו לתפוס חניה פרטית. יחד עם זאת, רובם לא וונדליסטים וברגע שהם יראו את השומר חניה מותקן בכניסה לחניה הם פשוט ימשיכו הלאה. מדובר ללא ספק באמצעי האולטימטיבי והמשתלם ביותר להגנה על החניה שלנו.

צילום: Safety Products

פורסם על ידי