רעיונות מקוריים למתנות בר מצווה

רעיונות מקוריים למתנות בר מצווה

בשעה טובה הילד או הילדה שלכם הגיעו למצוות ואתם רוצים, כמובן, מלבד חגיגת בר או בת המצווה המושקעת להעניק להם גם מתנה מיוחדת ומקורית. אם אתם שואלים את עצמכם מה כבר אפשר לקנות לנער או נערה שהגיעו למצוות בימינו, אז דעו שהגעתם למקום הנכון. מיד נציג לפניכם כמה רעיונות מקוריים למתנות בר מצווה או בת מצווה. כן, גם כאלו שמתאימות לילדים שכבר נדמה שיש להם הכל.

מה הם אוהבים

לפעמים, כשאנחנו מנסים להיות מקוריים אנחנו הולכים רחוק מידי ומביאים לחתן או כלת השמחה מתנה שלא ממש מתאימה להם. זו יכולה להיות אמנם מתנה מאוד מקורית שאף אחד לא הביאה כמותה לאירוע אך זו יכולה גם להיות מתנה שהם לא יעשו בה שימוש אף פעם ולכן גם לא ייהנו ממנה. אז מה עושים? חושבים קודם כל על הנער או הנערה המסוימים האלה. מה הם אוהבים? מה הם תמיד חלמו לעשות ולא עשו? להעניק מתנה שהיא חוויה בלתי נשכחת זו בהחלט מתנה מקורית. משהו שהילד או הילדה שלכם תמיד חלמו לעשות או להשתתף בו ואף פעם לא עשו – צניחה חופשית, טיסה, למידה של תחביב חדש, הופעה של אמן אהוב. כל אלה ועוד יכולות להיות מתנות מקוריות ומרגשות מאוד.

מתנה שנשארת

כשהילד שלכם מגיע לגיל מצווה זוהי לא רק עוד יום הולדת. זהו שלב מעבר חשוב בחיים, רגע שיש לייחד אותו לשמוח בו יחד. לכן, משפחות רבות כל כך עורכות טקסים וחגיגות בר מצווה, כיום משפחות רבות עורכות את טקס העלייה לתורה בכותל המערבי ואת המסיבה מקיימים באולם או בגן אירועים יוקרתי, יש גם מועדונים מיוחדים למסיבות בר ובת מצווה.

מלבד האפשרות להפיק אירוע בלתי נשכח, ניתן גם להעניק לילד או לילדה שלכם מתנה מקורית שתישאר איתם למשך זמן רב. אפשר להקרין במהלך האירוע או חגיגת בר המצווה מצגת מקורית ויפיפייה שמציגה את חייו של הילד, תמונות מילדותו ועד עכשיו, תמונות עם משפחה וחברים, ניתן לשלב בה סרטונים משפחתיים, סרטונים מצחיקים של חברים, ברכות מוקלטות של בני משפחה ועוד.

מצגת באירוע בר מצווה זה אמנם דבר שחלק מהאנשים מסוגל ליצור לבד אך כאשר משקיעים במצגת מקצועית לעומת מצגת חובבנית מרגישים מיד בהבדל. כאשר אתם בוחרים במצגת מקצועית אתם בוחרים באיכות גבוהה יותר, הן של הוויז'ואל והן של הסאונד. אתם פותחים בפני עצמכם עולם עשיר ומלא אפשרויות עריכה שלא ניתן לעשות לבד בבית. בתהליך עריכת מצגת מקצועית אתם מבטחים לעצמכם ולילד שלכם מצגת שתרצו לראות שוב ושוב.

להפקת מצגת בר מצווה מקורית ומרגשת כדאי לפנות לחברת פלאשבק הפרות, החברה הוותיקה מתמחה בצילום אירועי בר ובת מצווה, בהפקות קליפים ובוק בת מצווה ובהפקת מצגות מושקעות ומתקדמות טכנולוגית למסיבות בר או בת מצווה.

צילום: פלאשבק הפקות – רונן הרצוג

פורסם על ידי