רעיונות ליום הולדת

תמונת המחשה | יח"צ

תמונת המחשה | יח"צ

בא לך להפתיע את החברה שלך לכבוד היום ההולדת, אבל את לא יודעת מה לעשות? יש כל כך הרבה דברים שניתן לעשות. ריכזנו עבורך כארבעה רעיונות שתוכלי לעשות ביום הולדתה.

  1. יום ספא

אין דבר יותר מפנק מיום ספא, במיוחד כשאתן נמצאות בשגרה לחוצה של עבודה, לימודים ומשפחה, ויש צורך פעם בכמה זמן לשבור את השגרה ולצאת להתרעננות. העניין הוא שלא תמיד מוצאים את הזמן המתאים בכדי להתרענן, אז יום הולדת הוא הזמן הטוב ביותר להתרעננות. תוכלי להפתיע את חברתך בכך שתקבעי לכן יום הירגעות באחד ממקומות הספא שמציעים מגוון עיסויים, שימוש במתקנים כגון ג'קוזי, בריכה ועוד, כשבסוף תוכלו לקנח במסעדה טובה.

  1. טיול בטבע

אין דבר יותר כייף מלטייל בטבע, לברוח קצת מהמולת המרכז, ולעשות מסלול לצד נוף עוצר נשימה. אם יום ההולדת מתקיים בחורף, אז תוכלי לקחת אותה לאגמון החולה לצפות בעגורים שבדיוק נחים מהנדידה. תוכלו לשכור רכב גולף או אופניים ולרכב עליהן במסלול ההיקפי באגמון החולה ותוך כדי להתרשם מהעגורים.

אם יום ההולדת חל בקיץ, אז תוכלו לטייל באזור הכרמל או באזור נחל הבניאס, שם המסלולים מוצלים וניתן ללכת במים. מדובר במסלולים עם נופים עוצרי נשימה. בסוף היום, תוכלו לקנח במסעדה טובה ואיכותית.

  1. מסיבת בית עם חברים

תוכלי להפתיע את חברתך במסיבת בית. תוכלי לארגן מגשי אירוח המורכבים בקינוחים ופטיסרי, לארגן סכום צבעוני ומעוצב שיקשט את השולחן, לשלב שתייה עם קערת פונץ'. להזמין מלא חברים ולהפתיע את חברתך. זוהי גם הזדמנות טובה עבור חברתך להיפגש עם אנשים שלא ראתה אותם זמן רב.

  1. מסיבת חוף

תוכלי לארגן לחברתך מסיבת יום הולדת בחוף הים. תוכלי לארגן מעין זולה קטנה בחוף עם נשנושים ושתייה, עם צלייה גדולה שתעניק לכם צל בשעות החמות. הרעיון הוא שתהיו בחוף מהבוקר ועד השקיעה, כאשר אנשים יוכלו לבוא בשעות שנוחות להם וללכת מתי שיחפצו בכך. כך חברתך זוכה ליהנות מהחוף וגם מתנועת החברים שמגיעה במהלך כל היום.

ושיהיה במזל טוב!

פורסם על ידי