רעיון מקורי ומרגש לשדרוג חגיגת יום הולדת 70

רעיון מקורי ומרגש לשדרוג חגיגת יום הולדת 70

כאשר מתכננים מסיבת יום הולדת 70 לבן הזוג, להורים או לאדם אחר החשוב עבורכם, עליכם לקבל החלטות רבות כמו תקציב, מיקום האירוע, מספר משתתפים, תפריט, אטרקציות ועוד. יום הולדת 70 חוגגים פעם אחת בחיים, זהו מועד חשוב שיש לציין בחגיגה, לרוב עם בני המשפחה, קרובים וחברים מתקופות שונות בחיים. לאחר שבחרתם מקום ומועד לאירוע, ולאחר שקבעתם תקציב ושלחתם הזמנות, עליכם ליצוק תוכן באירוע כדי להפוך את יום ההולדת לחוויה מרגשת וייחודית עבור חתן או כלת השמחה.

בחירת קונספט מרכזי לאירוע

בגיל 70 כל בן אדם הספיק לחוות דברים רבים בחייו, לרבות הקמת משפחה לתפארת, קריירה בעבודה, טיולים בארץ ובחו"ל ועוד. כדי להפתיע את האדם הקרוב ללבכם עם מסיבה מושקעת ומרגשת, כדאי לגבש רעיון מרכזי להפקת האירוע, אפשר לתכנן מסיבת יום הולדת בסגנון חיים שכאלה, בדיוק כמו תוכנית הטלוויזיה ששודרה בהצלחה במשך שנים ארוכות. כמו כן, אפשר להחליט על קונספט אחר המותאם לתחביביו ולמאפייניו של חתן השמחה, למשל יום הולדת בסגנון המערב הפרוע, שנות ה-60, לאס וגאס וכיוצא בזה.

לאחר בחירת הקונספט וכאשר יודעים כמה משתתפים מתוכננים להגיע אפשר להחליט בהתאם לשיקולי התקציב היכן להפיק את האירוע. אפשר לתכנן חגיגת יום הולדת 70 במסעדה יוקרתית, בחצר הבית כל עוד מזג האוויר מתאים לכך, בסלון הביתי, באולם אירועים קטן וממוזג, בחיק הטבע ועוד. כעת הגיע הזמן לבחור תפריט, חשוב לבחור מנות המתאימות למאפייני המשתתפים וגילם, וכמובן יש לחפש אטרקציות וגימיקים מקוריים לשדרוג האירוע והחוויה.

אם אתם מחפשים רעיון מקורי לשדרוג המסיבה והחוויה לכל המשתתפים, רונן הרצוג שייסד את פלאשבק הפקות, מציע לכם שני רעיונות מדליקים – מצגת מקורית ליום הולדת 70 או קליפ מושקע וקצבי בסגנון חיים שכאלה. למעשה, גם את המצגת אפשר ליצור בסגנון תוכנית האירוח חיים שכאלה, כיוון שניתן לשלב במצגת קטעי קריינות לתיעוד ההיסטוריה המרשימה של בעל השמחה, לשלב ראיונות אישיים עם קרובי משפחה וחברים מתקופות שונות בחיי האדם ועוד.

קליפ או מצגת ליום הולדת עגול?

קליפ ליום הולדת 70 מחייב אתכם להיערך מראש כדי להספיק להפיק את הקליפ המושקע, בעוד תכנון ובניית מצגת ליום הולדת 70 נמשכת בדרך כלל פחות זמן, אך התוצאה הסופית מרשימה לא פחות מקליפ. המצגת כוללת תמונות, מסמכים חשובים מחיי האדם, מכתבים מרגשים, קטעי עיתונות, אנימציות שונות, קריינות ומוסיקת רקע. אפשר לשלב גם סרטונים קצרים במצגת, וכדאי להקרין אותה בשיא הערב, לפני או אחרי הארוחה.

את המצגת מומלץ לתכנן בעזרת אנשי מקצוע מנוסים מחברת הפקות מצליחה, כאשר עליכם לקחת חלק פעיל באיסוף מסמכים ותמונות להכנת המצגת. המצגת מרגשת ואפשר לצפות בה שוב ושוב אחרי האירוע, זו גם מזכרת חשובה לכל החיים עבורכם ועבור כל המשפחה.

פורסם על ידי