רנו, דאצ'יה וניסאן – המשמעות והיתרון של טיפול במרכז שירות מורשה

רנו, דאצ'יה וניסאן – המשמעות והיתרון של טיפול במרכז שירות מורשה

ההוצאות הכרוכות ברכישת רכב מסוג רנו, דאצ'יה או ניסאן אינן מסתיימות עם התשלום על הרכב, אלא נמשכות באופן קבוע ומתרחבות להשקעה בשירותי תחזוקה וטיפולים קבועים כדי שהרכב יתפקד במצב השיא שלו, לטווח הארוך.

במרכז השירות דור 18, צוות השירות המיומן והמקצועי שלנו מנחה את הלקוחות להקפיד על שירותי תחזוקה קבועים כחלק משמעותי מחוויית הבעלות על הרכב. אצלנו תקבלו שירותי רכב ברמה גבוהה, שמותאמים להנחיות יצרני הרכב שלכם, עם טכנאים מיומנים שעוברים הכשרות קבועות בתחום, ומקפידים להשתמש רק בציוד ובמכשירים המתקדמים ביותר.

הנה כמה סיבות חשובות שמסבירות למה חשוב לקחת את רכב הרנו, הדאצ'יה או הניסאן שלכם לטיפול במרכז השירות המורשה שלנו, לקבלת שירותי תיקונים ותחזוקה.

איכות ומומחיות

אנחנו מעסיקים צוות מוסך לטיפול ברכבי רנו, דאצ'יה וניסאן, שיש להם ידע נרחב בחלקי הרכבים והם יוודאו שהרכבים שלכם מתפקדים היטב ולטווח הארוך, בהתאם להנחיות היצרנים.

הצוות שלנו מתמחה בטיפול ברכבים שמיוצרים בטכנולוגיה העדכנית ביותר בתעשיית הרכבים, והידע המקצועי המקיף שלנו שימושי לתחזוקה הולמת של רכביכם. אנחנו מספקים שירותי דיאגנוסטיקה  מתקדמת, ומטפלים ברכבים תוך שימוש בטכנולוגיות העדכניות ביותר כדי לזהות בזהירות וביעילות בעיות ברכב, ולהגיע לשורש הבעיה בצורה מהירה ומדויקת.

אנחנו מקפידים גם להשתמש רק בחלקים מקוריים המיוצרים בסטנדרטים האיכותיים של המותגים, ובמרכז השירות שלנו מובטח לכם שירות איכותי, בסביבה מסבירת פנים, מטופחת ונעימה.

שירות מהיר וקל בטכנולוגיה מתקדמת

כל טכנאי ויועץ במרכז השירות שלנו מפעיל את תוכנית השירות שמותאמת לכם באופן אישי, באמצעות טאבלטים מטעם שירות היצרנים, על מנת לקבל גישה קלה ויעילה למידע על רכבי הלקוחות ולספק להם עדכונים, תמונות והמלצות בזמן אמת באמצעות SMS או דואר אלקטרוני, מה שמאפשר תהליך עבודה חלק, יעיל ופשוט.

הבאת הרכבים לשירותי תחזוקה ותיקונים במוסך עשויה להיות כרוכה בתהליכים שלוקחים זמן, ובנקודה הזאת, השירות של רנו, דאצ'יה וניסאן זמין על מנת לסייע. הצוות המקצועי שלנו מתנהל בתהליך יעיל עם טכנאים שזמינים להשלמת בדיקות מקיפות לצד שירותי החלפת שמן ותיקונים קלים – במהירות ובמקצועיות.

בלי הפתעות בחשבון הסופי

ההתנהלות המקצועית והיעילה הופכת את מפגשי שירותי התחזוקה התקופתיים למהירים ונטולי טרחה. השירות מתבצע גם בכפוף למחירון היצרנים במסגרת האחריות, לתיקונים הנפוצים ביותר לרכבים, כך שהלקוחות שלנו יודעים למה לצפות כשהחשבון שלהם מגיע, ללא הפתעות או עלויות נסתרות.

במרכז השירות דור 18 תקבלו שירותי תחזוקה ותיקונים לרכבי רנו, דאצ'יה וניסאן גם בהתנהלות של שירות סלולרי לפי דרישה שזמין ללקוחות שנמצאים בדרכים, עם מערך שירותים בצד הדרך, שמסופק על ידי טכנאים מוסמכים שמגיעים אליכם עם ציוד ומכשירים מתקדמים שמתאימים לביצוע הבדיקות הנדרשות.

בשורה התחתונה, זה הזמן להביא את הרכב שלכם לבדיקת המומחים

מרכז שירות דור 18 זמין במתכונת שירותים מסביב לשעון, כאשר סוכן שירות שלנו תמיד מוכן לסייע לכם בתמיכה במצב חירום, צורך בקבלת מידע, שירותי גרירה, ושירותי תחזוקה ותיקונים.

הצוות שלנו יסייע גם בהובלת הרכב שלכם למרכז השירות המורשה שלנו, לצורך ביצוע התיקונים הנדרשים. אז צרו איתנו קשר עוד היום, לקבלת תוכנית טיפולים מותאמת אישית לצרכים, להעדפות ולתקציב שלכם.

 

תמונה: דור 18

 

 

פורסם על ידי