רישיון קבלן כוח אדם, רישיון קבלן שירות

רישיון קבלן כוח אדם, רישיון קבלן שירות

ישנם שתי דרכים בהם ניתן להעסיק עובדים נוספים אל בית העסק, כשהדרך  הראשונה היא באמצעות קבלן כוח אדם והדרך הנוספת  הינה באמצעות קבלן שרות. בהמשך מאמר זה נעמוד על ההבדלים של ההעסקה בין השניים. נתחיל בכך שתפקידו של קבלן כוח אדם הינו לספק עבודה בתהליכי גיוס עבור מי שמחפש עבודה, וכן קביעת משכורתם של העובדים. התהליך בכדי לקבל רישיון קבלן כוח אדם, ולהתחיל לעסוק בגיוס עובדים, אם לתמצת במספר מילים, מדובר בתהליך מאד ארוך ומייגע עבור אלו המבקשים סוג רישיון זה. אנשים שעברם איננו נקי או שאינם בקיאים בתחום זה עלולים למצוא עצמם ללא זכאות לקבלת רישיון כוח אדם. אז איך זה עובד בשטח?

כל מה שחשוב לדעת על קבלת רישיון קבלן כוח אדם

נתחיל בכך כי ישנם מספר יתרונות בהעסקת עובדים באמצעות קבלן כוח אדם, פשוט בשל העבודה שישנם לא מעט בעלי עסקים שמחפשים עובדים מקצועיים ללא הרף עבור בית העסק שלהם, לפעילותו התקינה. וכאשר מבקשים את עזרתו של קבלן כוח אדם, הוא מספק בדרך כלל כוח אדם במהירות. כמו כן עלויות העסקת עובד דרך קבלן כוח אדם נמוכה יותר, וחברה המעסיקה עובדים דרך קבלן כוח אדם, איננה צריכה להתעסק בסוגיית פיטורים לצורך העניין, אלא רק על פי מה שחתום בחוזה. מה עוד חשוב לדעת על קבלת רישיון קבלן כוח אדם, הינה לפניכם:

  • כאמור מדובר בתהליך ארוך ומייגע לקבלת רישיון קבלן כוח אדם ומומלץ שלא לצאת לדרך הארוכה הזו לבדכם, אלא לקבל סיוע מקצועי של רישיון קבלן כוח אדם בעזרת עורך דין מנוסה בכדי שתדעו בפני מה אתם עומדים, מדובר על לא מעט ניירת של מסמכים ותצהירים שצריך להציג ולחתום , ובנוסף לעבור ראיון, מבחן ותשלום של ערבות בנקאית כאשר כל האופרציה הזו מתנהלת באמצעות הלשכה לעבודה ותעסוקה. מעבר לזה, חשוב להבין כי רק מי שיש לו שלוש שנים של ניסיון בתחום של ניהול כוח אדם יכול לקבל רישיון קבלן כוח אדם
  • הדרך הנוספת בה ניתן לספק שרות עובדים הינה באמצעות קבלן שרות, וגם כאן יש צורך בקבלת רישיון קבלן שרות. השוני כאן של רישיון קבלן שירות הינה שמדובר על אספקת עובדים הנותנים שירותים ספציפיים, מכאן גם השם שמסביר את ההגדרה של קבלן שירות. בדרך כלל מדובר באספקת עובדים בתחום הניקיון האבטחה והשמירה לבתי עסק השונים וגם למגזר הפרטי. דרך קבלת רישיון קבלן שרות הינה קלה יותר, שכן מה שחשוב בסוף תהליך זה הוא אחראיות על התוצאה הסופית של אספקת השירות, כמו לדוגמא קבלת משרד נקי

קבלן כוח אדם או קבלן שרות הבחירה שלכם

אם כן, כפי שניתן ללמוד מתוך מאמר  זה בכדי לקבל אישור עבור רישיונות אלו, צריך להוכיח שאכן אתם ראויים לקבל את משימת גיוס העובדים למשימות השונות. אומנם חלק מהשלבים עלול להיראות מייגע לאדם מן הצד, משום כך הדרך הנוחה והבטוחה ביותר לעבור את הדרך עד לקבלת הרישיונות הינה באמצעות עורך דין מומחה, הבקיא בכל תחום משפטי זה ויוכל להנחות אתכם ביתר קלות בכדי לקבל גם  רישיון קבלן שירות בעזרת עורך דין ליאב מלמד , ואתם תוכלו להפיק בהצלחה את הרישיונות שלכם בקלות, נינוחות ובהצלחה.

 

 

פורסם על ידי