רוצים לקדם את הקריירה שלכם? כך תעשו זאת בצורה חכמה

רוצים לקדם את הקריירה שלכם? כך תעשו זאת בצורה חכמה

העצמת קריירה, כזו שנלווה לה שינוי תעסוקתי או שדרוג קריירה קיימת, היא חלומם של רבים אשר עובדים מסביב לשעון לעתים מבלי לראות התקדמות או תגמול עבור מאמציהם הרבים. אך בעוד שרבים נוטים לתלות את הסיבה לכך בגורמים כמו מקום העבודה שלהם, טיימינג לא נכון, או היעדר יכולת – דווקא התבוננות פנימה לפעמים היא כל מה שצריך על מנת לשבור תקרת זכוכית ולכבוש יעדים חדשים.

אימון אישי לקריירה אם כך, כתהליך שנועד לאפשר לאותם חלומות להפוך למציאות, הוא שלב קרדינלי בחשיבותו על מנת להקנות את היכולות והתפיסה הנדרשת על מנת לנווט במציאות העסקית של ימינו, כזו שמתחדשת ללא הרף וכזו שמצריכה מכל אדם השואף להצלחה להתאמות רלוונטיות.

איך עושים אימון לקריירה?

בהמשך לכך, ראשיתו של תהליך אימון אישי לקריירה הוא באמצעות אבחון של המצב הנוכחי בו הקריירה שלך נמצאת כרגע. אותה אבחנה נוגעת לא רק למצב הקריירה כפי שהיא כיום או לאפשרויות פיתוח קריירה שקיימות, אלא גם להבנה עמוקה שלך ושל המאפיינים של הקריירה שלך על פי ההיסטוריה התעסוקתית.

החשיבות שבאבחנה היא שרק דרכה יהיה ניתן בשלב מאוחר יותר לתפור למידותייך את המסלול הנכון על מנת להתמודד עם אותה מציאות. כלומר, הצורך שקיים למנהל שעיקר אתגריו הם מקצועיים, שונה משמעותית ממנהל שעיקר עבודתו עם גורמים אנושיים, או כזה שמתכלל ביניהם יחדיו.

שדרוג הקריירה דרך הצבת מטרות ויעדים

כמו כן, לאחר שנוצרה הבנה עמוקה של המצב הנוכחי כיום, השלב הבא הוא קירובו לעבר האידיאל, בעיקר באמצעות השמת מטרות ויעדים במעלה הדרך אשר כל אחד מהם הוא בגדר אבן בוחן כשלעצמו.

דרך צליחת אותם מטרות ויעדים מתבצעת העצמת קריירה ב- 2 מובנים שונים, הראשון כאמור באמצעות חידוד הכישורים המקצועיים כשלעצמם, כאשר השני וחשוב לא פחות הוא באמצעות הקניית מנטליות בריאה של הישגיות ואמונה עצמית ביכולתכם, מה שקרוי היום חוסן מנטלי.

פניה למאמן אישי והתחלת תהליך העצמת קריירה

לאחר מכן, משנעשתה התקדמות הדרך הטובה ביותר להשלים את תהליך אימון אישי לקריירה היא באמצעות פנייה מקצועית למאמן אישי אשר יידע יחד עמכם כיצד להכות בברזל בעודו חם, וכזה שיאפשר לכם ליישם תהליכים אשר הוקנו תאורטית במסגרת תכנית הליווי המקצועית.

אותו תהליך הוא גם החשוב ביותר מבין כלל רפורמת הקריירה שאתם מייעדים לעצמכם, כאשר בין אם מדובר בשינוי תעסוקתי ובין אם ברצון לאימון קריירה שקיימת מזה שנים רבות, מערכת היחסים הצמודה עם גורם מקצועי שחי את המציאות שלכם ומכיר אותה על בוריה בעודו משמש לכם כמכפיל כוח – היא חסרת תקדים בחשיבותה והיעילות שלה.

שדרוג הקריירה – אם תרצו אין זו אגדה

אף על פי כי הדרך לפסגה אינה פשוטה או קלה, באמצעות אימון אישי לקריירה ניתן להפוך את השגת אותם יעדים מחלום רחוק – למציאות קיימת. כמו כן, אותו אימון לקריירה נושא עימו פירות אך ורק אילו נעשה בתכנון רב ולאור פרטיו האישיים של המתאמן, כאשר הפנייה לגורם מקצועי ובעל קבלות חשובה גם היא.

לכן, אם גם אתם מעוניינים לדחוף את הקריירה שלכם למעלה, פנו להתחלת תהליך אימון לקריירה בהקדם, כשהדרך לפסגה מתחילה כאשר אתם תחליטו, ויפה שעת אחת קודם.

קרדיט: pixabay

פורסם על ידי